جهاددانشگاهی در پیشرفت و توسعه کشور نقش راهبردی دارد
کد خبر: 3988802
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
نماینده نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی در پیشرفت و توسعه کشور نقش راهبردی دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی و نقش جهاد دانشگاهی در توسعه و بهبود وضعیت جامعه، گفت: جهاددانشگاهی در شناسایی وضعیت موجود و هم در ارائه راهکار و برنامه برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر گفت: جهاددانشگاهی منشاء خدمات بسیار خوبی در سطح کشور بوده و از زمان تاسیس و راه‌اندازی تاکنون توانسته خدمات بی نظیری را به مردم در زمینه‌های مختلف ارائه کند.

وی ادامه داد: همواره شاهد پیشرفت جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف هستیم و این پیشرفت سرعت بیشتری را به خود گرفته و در زمینه‌هایی باعث خودکفایی کشور شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در استان بوشهر نیز از ابتدای تاسیس جهاددانشگاهی، مردم استان از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند و ظرفیت‌های خوب این نهاد علمی و دانشگاهی در حال شکوفایی در مسیر خدمت رسانی است.

رضایی بیان کرد: در شرایطی که کشور با تحریم‌های شدیدی روبه‌رو بوده است نهادهایی همچون جهاددانشگاهی نقشی مهم و اساسی در خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف دارند. با تلاش‌های این نهاد انقلابی برخی از نیازهای کشور تامین شده و روز به روز شاهد افزایش محصولات تولیدی در این حوزه هستیم که زمینه رفع نیازهای کشور را فراهم ساخته است.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از نیروهای جهادی توانمند نیاز امروز کشور است، تصریح کرد: بی شک نیروی انسانی توانمند را می‌توانیم از مهمترین فاکتورها برای دستیابی به توسعه پایدار در هر جامعه‌ای عنوان کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هر جایی که توانستیم جهادی کار کنیم به نتایج خوبی رسیده‌ایم و باید فرهنگ کار و تلاش جهادی که یکی از مصادیق آن فعالیت‌های جهاددانشگاهی است در کشور توسعه یابد.

رضایی بیان کرد: تلاش ما استفاده از توان و ظرفیت همه نهادها برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم است و قطعا نگاه ویژه‌ای به توان و ظرفیت جهاد دانشگاهی داریم.

وی تاکید کرد: جهاددانشگاهی هم در شناسایی وضعیت موجود و هم در ارائه راهکار و برنامه برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد و ما هم در کنار این نهاد دانشگاهی، جهادی و انقلابی خواهیم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha