برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر
کد خبر: 3988169
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: ۲۶ مرداد، روز تجلیل از آزادگان است که اسیر شدند، اما تسلیم نشدند و در این راستا مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر روز گذشته 11 مردادماه در نشست مسئولان استان بوشهر با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: همه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و در این راستا آزادگان نقش مهم و ویژه‌ای داشتند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به حضور  420 بوشهری در لیست آزادگان 8 سال دفاع مقدس، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لغو برنامه‌های تجمیعی، از همه آزادگان استان بوشهر تجلیل می‌شود.
 
وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: راه این آزادگان افتخارآفرین و الگو مقاومت برای آحاد جامعه است زیرا در سال‌ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق دست از آرمان‌های خود برنداشتند.
 
غریبی افزود: 26 مرداد، روز تجلیل از آزادگان است که اسیر شدند اما تسلیم نشدند و در این راستا مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز 8 سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha