واکسیناسیون خبرنگاران استان بوشهر آغاز شد
کد خبر: 3988212
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

واکسیناسیون خبرنگاران استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران این استان آغاز شد.

فاطمه کرم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه، گفت: خبرنگارانی که پیش از این کد ملی آنها به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است از هم‌اکنون می‌توانند از طریق سامانه محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: براین اساس خبرنگارانی که پیش از این در سامانه نام نویسی کردند اکنون با ورود به سامانه  salamat.gov.ir نسبت به دریافت نوبت تزریق واکسن اقدام کنند.
 
کرم‌پور یادآور شد: براساس ارزیابی صورت گرفته عمده اسامی خبرنگاران هم استانی در سامانه ثبت شده و برای دریافت نوبت تزریق واکسن مشکلی برای آنها وجود ندارد.
 
وی اظهار کرد: در این نوبت تزریق واکسن خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، خبرنگاران معرفی شدن از سوی مدیران مسئول و همچنین اعضای صندوق هنر قادر به تزریق واکسن هستند.
 
کرمپور افزود: خبرنگارانی که اسامی آنها در سامانه ثبت نشده نیز می‌توانند با تماس با تلفن ۰۲۱۸۸۷۳۰۳۷۹ با ارائه مشخصاتی همچون کد ملی، شماره تماس، نام رسانه، سمت در رسانه، استان و شهرستان محل فعالیت برای نام نویسی اقدام کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: خبرنگاران از بدو شیوع کرونا بیشترین اثرگذاری برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم را داشتند که امید است با توجه به شرایط نامطلوب کرونایی همچنان در رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha