برگزاری مراسم معارفه رئیس حوزه هنری استان بوشهر + عکس
کد خبر: 4136720
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

برگزاری مراسم معارفه رئیس حوزه هنری استان بوشهر + عکس

مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری استان بوشهر با حضور معاون هنری حوزه هنری کشور برگزار شد.

امید پارسایی‌فر

به گزارش ایکنا از بوشهر، سالن اجتماعات شهید سید‌مرتضی آوینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر میزبان مراسم تودیع و سنگرسپاری روسای قدیم و جدید حوزه هنری این استان بود.

امید پارسایی‌فر، رئیس سابق حوزه هنری بوشهر با ابراز اینکه ما همواره جریان هنر انقلاب اسلامی را چراغ راه قرار دادیم، تصریح کرد: هنر مردمی از درون شهرها و روستاها جوانه زد و هنری که بر پایه هنر انقلاب ریشه گرفت و رشد کرد.

پارسایی‌فر رسانه‌ها و هنرمندان بوشهری را مجتهد و ترسیم سندهای راهبردی در تمامی عرصه‌های دانش‌بنیان خواند و افزود: مبنای ما آن شد که با زبان هنر به تاریخ مقاومت و پایداری مردم بوشهر و همچنین به طلوع هنرهای تاریخی و معارفی و قرآنی مساجد بپردازیم و به تصویر بکشیم. به آن جهت که نگاه حوزه هنری یک نگاه وصول‌گرایی و تعامل فرهنگی بود.

علی فروزان‌فر، معاون هنری حوزه هنری کشور با بیان این مطلب که حوزه هنری در واقع یکی از خانه‌های فعالان انقلابی و ولایی است، گفت: استان بوشهر یکی از لنگرگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و هنری کشور است و می‌طلبد در عرصه تحول‌آفرینی از جوانان این مرز و بوم کرانه‌ای در خلیج‌فارس حمایت مادی و معنوی توسط متولیان و دست‌اندرکاران صورت پذیرد.

عبدالله شاهینی، رئیس جدید حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: هنرمندان جوان ما در حال تولیدات فاجر در راستای معرفی هنرمندان انقلابی به جامعه هستند.

وی شهدا را برترین هنرمند و والاترین مقام هنرمندی متعلق به مادران شهدا است، گفت: خلیج‌فارس کرانه پایداری و مقاومت است و بوشهری‌ها با حماسه‌آفرینی‌ها در تاریخ‌های متمادی نشان دادند که تا بیکران این امنیت از استواری مردم مجاهد بوشهر پایدار است.


اجرای سرود مدیر جهادی 

یادآور می‌شود، این مراسم با حضور و سخنرانی سعید لشگری، معاون راهبری اموراستان‌های حوزه هنری کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌شیخ محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، عبدالرحیم افروغ، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی بوشهر، عبدالحمید قره‌داغی، معاون توسعه، مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور، و جمعی از فعالان هنری و رسانه‌ای و همچنین با اجرای سرود مدیر جهادی توسط گروه سرود نغمه آوینی شهر آبپخش شهرستان دشتستان و طراحی تابلو سیاه‌قلم و تصویرگری توسط فاطمه نیک‌چهر، بانوی هنرمند حوزه هنری برگزار شد.


حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha