هنرمندان از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنند
کد خبر: 3994074
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

هنرمندان از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مراسم رونمایی از فراخوان شعر عاشورایی «جاماندگان از عرشیان نینوا»، گفت: هنرمندان از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنند.

هنرمندان از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنندبه گزارش ایکنا از بوشهر، آئین رونمایی از فراخوان شعر عاشورایی «جاماندگان از عرشیان نینوا» با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امید پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری بوشهر، مهدی حیدری، معاون صداوسیما، ساسان نوذری، مسئول خانه شعر و موسیقی اوج، هشتم شهریور در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در این مراسم گفت: هنر دارای اثرگذاری بسیار بالایی در جامعه است و باید به‌خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

وی در خطاب به هنرمندان در راستای استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورا، بیان کرد: حرکت‌های هنری قطعاً زمینه‌ساز جوشش‌های اجتماعی بوده و حرکت‌های عمومی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه متصدیان عرصه فرهنگ و هنر دغدغه‌مند هستند که فرهنگ را به کانون‌های معرفت سوق دهند، افزود: یکی از کانون‌های معرفت، فرهنگ عاشوراست که این حرکت ارزشمند زمینه خوبی خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره شعر عاشورایی می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ بفرستند و یا به‌صورت حضوری به نشانی بوشهر، میدان قدس ابتدای بلوار رئیسعلی دلواری، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تحویل دهند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha