توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب در بین هیئت‌های مذهبی بوشهر
کد خبر: 3994505
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد:

توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب در بین هیئت‌های مذهبی بوشهر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از توزیع کالاهای اساسی، با نرخ مصوب در بین هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: تا پایان ماه صفر توزیع این اقلام در استان بوشهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز، 10 شهریور با حضور در جمع اصحاب رسانه، گفت: به‎منظور تأمین کالاهای اساسی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد تأمین نیازهای استان هستیم.

وی از توزیع سهمیه کالاهای اساسی تخصیص یافته ماه‌های محرم و صفر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: توزیع هزار و ۱۶۰ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت قرمز در استان بوشهر در حال انجام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به توزیع ۶۰۰ تن برنج در سطح استان، یادآور شد: ۴۳۰ تن شکر، ۱۰۰ تن مرغ و ۳۰ تن گوشت قرمز در حال توزیع است.

وی با اشاره به توزیع این اقلام با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار، ادامه داد: این اقلام بین مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان و هیئت‌های مذهبی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شده است.

محمدزاده با اشاره به توزیع این اقلام از طریق مباشرین منتخب معرفی شده از سوی دستگاه‌های مذکور، بیان کرد: تا پایان ماه صفر توزیع این اقلام در استان بوشهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha