کمک 9 میلیاردی خادمیاران رضوی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3994822
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

کمک 9 میلیاردی خادمیاران رضوی برای مقابله با کرونا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر از کمک 9 میلیارد و پانصد میلیارد ریالی این مجموعه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر فرید محبی دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر امروز دوازده شهریور در گفتگو با اصحاب رسانه از کمک 9 میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیونی خادمیاران رضوی برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی در این استان ۹۴۵ میلیون تومان کمک نقدی، کالایی و خدماتی برای مقابله با بیماران کرونا انجام دادند.

وی در ادامه افزود: این میزان کمک با استفاده از ظرفیت خیران صورت گرفته و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر همچنان آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت کمک‌های خادمیاران و مردم خیر و نوع دوست نسبت به تداوم برنامه‌های حمایتی و اجتماعی خود اقدام کند.

محبی با اشاره به اهداف این برنامه ها بیان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تداوم و اوج‌گیری نهضت فراگیر مواسات و احسان عمومی مومنان در بحران گسترش بیماری کرونا و تاکیدهای تولیت آستان قدس رضوی در استان با اولویت قرار دادن جهت‌گیری های عمومی خدمت خادمیاران رضوی نسبت به ارائه خدمات و برنامه‌های گسترده برای کاهش رنج و آلام نیازمندان اقدام شده‌است.

محبی ادامه داد: کمک‌های انجام شده شامل تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ غذای گرم و تامین وعده‌های غذایی خانواده‌ها، سازماندهی گروه‌های جهادی در حوزه سلامت،  کمک به تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز بیماران، تامین کپسول اکسیژن، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق کم برخوردار اشاره کرد.

وی اظهار کرد: کمک‌رسانی به کادر درمان، تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی، پرداخت بدهی خانواده‌های نیازمند و تامین هزینه های داروهای بیماران کرونایی از دیگر خدمت‌های ارائه شده از سوی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha