اهدای ۲ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند بوشهری
کد خبر: 3997183
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

اهدای ۲ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند بوشهری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اهدای 2 هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان استان بوشهر خبر داد و گفت: این مرحله کمک‌ها با عنوان مهر تحصیلی و پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه در دوران بیماری کرونا است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  امروز 22 شهریور با حضور در میان اصحاب رسانه گفت: در اجرای نیت‌های واقفان توزیع ۲هزار بسته نوشت‌افزار در میان دانش آموزان نیازمند این استان آغاز شد.

اسماعیل‌پور در ادامه افزود: این مرحله کمک‌ها با عنوان مهر تحصیلی و پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه در دوران همه‌گیری بیماری کرونا است.

وی با اشاره به محتویات بسته‌های اهدایی بیان‌کرد: بسته‌های توزیعی شامل کیف و نوشت‌افزار است که میان دانش‌آموزان شناسایی شده توسط ادارات اوقاف و مرکزهای خیریه توزیع خواهد شد و همچنین ۷۰۰ بسته دیگر نیز آماده و ابتدای سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ارزش تقریبی این بسته‌ها را ۳۵۰میلیون تومان تخمین زد و افزود: از ابتدای دوران کرونا تاکنون سه مرحله رزمایش مهر تحصیلی برگزار و بیش از هفت هزار بسته تحصیلی تقدیم دانش‌آموزان نیازمند شده‌ است.

اسماعیل‌پور با اشاره به منابع مالی این کمک‌های مؤمنانه اضافه‌کرد: همه کمک‌های مؤمنانه سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور و استان از محل اجرای نیات واقفان از جمله موقوفه‌های آل‌عصفور، مرحوم قوام و موقوفه شیخ محمد در کنگان است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha