۵۰۰ بوشهری زائر امام حسین(ع) در اربعین می‌شوند
کد خبر: 3997404
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات بوشهر:

۵۰۰ بوشهری زائر امام حسین(ع) در اربعین می‌شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با اشاره به فعالیت هر ساله ۸۰ موکب در پیاده روی اربعین امام حسین(ع)، گفت: سهمیه امسال استان بوشهر برای شرکت در پیاده روی اربعین، ۵۰۰ نفر است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالرضا مطاف، رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر صبح امروز 23 شهریور در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، گفت: کانون‌های خدمت رضوی نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای مردم دارند.

وی از اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: امسال از ۳۰ هزار نفر سهمیه اعزام زائر اربعین به عراق، ۵۰۰ سهمیه شامل استان بوشهر شده که در تلاش هستیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر بیان کرد: ۸۰ موکب در استان بوشهر وجود دارد که هر ساله خدمات گسترده و متنوعی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

مطاف ادامه داد: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی به عشق و علاقه مردم استان به اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌های ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) نشانه‌ای از این عشق و ارادت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از آمادگی این ستاد برای اجرای برنامه‌های مناسبتی فرهنگی با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خبر داد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha