ارتقا حوزه فرهنگ، هنر و رسانه؛ الویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کد خبر: 3997480
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد:

ارتقا حوزه فرهنگ، هنر و رسانه؛ الویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم ارتقا حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، گفت: ارتقا حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و در تراز انقلاب اسلامی قرار دادن آن از الویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر روز گذشته 22 شهریور در دیداری که غلامحسین کرمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی و محمدعلی بهزادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان با وی داشتند، بیان کرد: ارتقا حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در تراز انقلاب اسلامی الویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهت رشد و توسعه فرهنگی به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت، افزود: اغلب استان‌ها و شهرستان‌ها از لحاظ زیرساختی و دیگر امکانات مانند وسیله نقلیه دچار مشکل هستند که تلاش داریم با شناسایی و جمع آوری اطلاعات تا حد ممکن آنها را رفع کنیم.

اسماعیلی اظهار کرد: در بسیاری از ادارات تراکم نیرو و بعضی بالعکس آن وجود دارد که سبب مختل شدن خدمات فرهنگی و هنری می‌شود و سعی داریم این مشکل را مرتفع کنیم.

وی کتاب را یک ابزار مؤثر در توسعه فرهنگی جوامع بیان کرد و ادامه داد: باید از طریق مختلف افزایش سرانه مطالعه که مهمترین موضوع در امر توسعه فرهنگی است را در سطح جامعه ترویج داد. کتاب‌های با گویش بومی و محلی اهدایی دارای محتویات ارزشمند و گرانبهایی هستند که فرهنگ و اقلیم آن منطقه را به بهترین شکل معرفی کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از پیگیری ویژه مسائل و مشکلات مکتوب شده در دو شهرستان دشتی و تنگستان خبر داد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha