فعالیت ۲۵ موکب رضوی در پیاده‌روی اربعین شناسایی شده است
کد خبر: 3997428
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
دبیر کانون‌های خدمات رضوی بوشهر:

فعالیت ۲۵ موکب رضوی در پیاده‌روی اربعین شناسایی شده است

دبیر کانون‌های خدمات رضوی بوشهر، از ارائه خدمات توسط موکب‌های رضوی در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: تاکنون فعالیت ۲۵ موکب رضوی در پیاده روی اربعین شناسایی شده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، فرید محبی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر صبح امروز 23 شهریور در نشست هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، گفت: ۲۵ موکب در شهرستان‌ها توسط خادم‌یاران رضوی به مردم ارائه خدمت می‌کند که هماهنگی و همکاری بین موکب‌های خادم‌یاران رضوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمت به مردم داشته باشد.

وی به خدمات متنوع کانون خدمت رضوی اشاره کرد و ادامه داد: اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی شامل زیرمجموعه‌های متفاوتی است که خدماتی را به محرمان ارائه می‌دهند و همچنین در این ایام به بیماران کرونایی خدمات قابل قبولی ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر با ۲۰ کانون تخصصی موضوعی و دو هزار خادم‌یار در دو موضوع محوری نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف در حال انجام فعالیت هستیم.

محبی تأکید کرد: مردم استان بوشهر در مسائل فرهنگی و مذهبی در استان پیشرو هستند و این جایگاه نشان از تعهد و ولایتمداری اهالی این استان به اهل بیت(ع) است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۵ موکب در سطح شهرستان‌ها شناسایی شده که خادم‌یاران رضوی در آنجا به فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha