بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از 14 مرکز قرآنی
کد خبر: 3995539
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از 14 مرکز قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در راستای اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» از 14 مرکز و مؤسسه قرآنی این استان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی»، گفت: این طرح به‌منظور رصد و پایش برنامه‌‎های دینی، مذهبی و قرآنی مراکز قرآنی استان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در راستای اجرای بهینه این طرح، در تقویم کاری حجت‌الاسلام طاهری، دوشنبه هر هفته به عنوان دوشنبه‌های قرآنی گنجانده شده و در این روز صرفا بعد از ساعات کاری و اداری از فعالیت‌های قرآنی مراکز قرآنی استان بازدید به‌عمل می‌آید.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر بین کرد: در این بازدیدها علاوه بر سرکشی به کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های قرآنی مراکز، نشست صمیمی با مدیران مراکز قرآنی و پیشکسوتان قرآنی هر شهر نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون 14 مرکز قرآنی مورد بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از اجرای این طرح را دلجویی و خدا قوت به مدیران ساعی و پرتلاش مراکز قرآنی اعم از مؤسسه و خانه‌های قرآنی بیان کرد و گفت: از دیگر نقاط قوت این بازدید عدم توجه به آرم و نشان اداری سازمان‌هاست، به این معنا که در سطح استان هر جا و هر مکانی که فعالیت قرآنی داشته باشد، مورد بازدید حجت‌الاسلام طاهری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha