هیمنه استکبار جهانی با ایستادگی ملت ایران شکسته شد
کد خبر: 4000931
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
نماینده مردم بوشهر:

هیمنه استکبار جهانی با ایستادگی ملت ایران شکسته شد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در آئین نواختن زنگ ملی ایثار در بوشهر گفت: ایستادگی ملت ایران در ۴۳ سال گذشته هیمنه استکبار جهانی را درهم شکسته است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی امروز 6 مهرماه با حضور در آئین نواختن زنگ ملی ایثار که در دبیرستان پسرانه شهید مصطفی خمینی بوشهر برگزار شد، گفت: ایستادگی و پایمردی ملت ایران در ۴۳ سال گذشته هیمنه استکبار جهانی را درهم شکسته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از جنس حرکت انبیای الهی برشمرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از جنس حرکت انبیای الهی است که برای تحقق و استمرار آن باید مجاهدت کرد.

وی بیان کرد: فشارهای دشمن به جمهوری اسلامی بیانگر قدرت آنها نیست بلکه دست و پا زدن برای مقابله با نظامی است که حیثیت و هیمنه آنها را درهم شکسته و این یک واقعیت انکار ناپذیر است و امروز استکبار جهانی در مقابل این نظامی که همه آحاد جامعه به پشتوانه آن در میدان هستند، اظهار عجز و ناتوانی می‌کند.

جمیری تأکید کرد: نظامی که از دانش‌آموزان تا سرداران آن در صحنه دفاع از این سرزمین و ارزش‌های اسلامی حضور دارند، استکبار جهانی راهی جز تسلیم در مقابل آن ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس یادآور همت رزمندگانی است که در راه دفاع از نظام همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به میدان نبرد آمدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha