اجازه ندهیم بی‌عدالتی‌ها در حق دشتستان ادامه یابد
کد خبر: 4009428
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
نماینده دشتستان:

اجازه ندهیم بی‌عدالتی‌ها در حق دشتستان ادامه یابد

نماینده دشتستان با اشاره به بی عدالتی‌های صورت گرفته در رابطه با این شهرستان گفت: نباید اجازه دهیم بی‌عدالتی‌ها در حق دشتستان ادامه یابد و ضرورت دارد همه با هم تلاش کنیم تا این بی‌عدالتی‌ها جبران شود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از بوشهر، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی صبح امروز 9 آبان‌ماه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر برازجان گفت: برای حل مسائل و مشکلات شهر برازجان آماده هستیم که با همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان و استان پیگیری و تلاش کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مسئله آب را یکی از موضوعات مهم در شهرستان دانست و بیان کرد: پیگیری‌هایی را برای آب‌شیرین‌کن دشتستان داشته‌ایم و بر اساس وعده مدیران آبفا آب‌شیرین‌کن برازجان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با انتقاد از برخی بی‌عدالتی‌ها در حق شهرستان دشتستان، تصریح کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا این بی‌عدالتی‌ها جبران شود و اجازه ندهیم بی‌عدالتی‌ها در حق شهرستان ادامه یابد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نهادینه شدن شفافیت در شوراها را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از فساد شفافیت است و همه باید مراقب باشیم که این آسیب سراغ هیچ‌یک از ما نیاید و راه حل آن اصلاح ساختارهای فسادزا است.

رضایی با بیان اینکه همه ما دارای اختیاراتی هستیم که با اعتماد مردم این مسئولیت و اختیارات را دریافت کرده‌ایم، بیان کرد: باید طوری کار کنیم که مسئله و حاشیه‌ای برای ما ایجاد نشود و با موفقیت این دوره چهار ساله را طی کنیم.

پیگیری جدی آسیب‌های اجتماعی در شهر برازجان

وی با تاکید بر رسیدگی بهتر و بیشتر به بخش محروم‌تر شهر برازجان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شهر برازجان باید با جدیت دنبال شود و افرادی که آسیب دیده‌اند را باید مانند خانواده خود بدانیم و برای رفع مشکلات آنها تلاش جدی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته ولی باید این کارها توسعه یابد و از تشکل‌های فرهنگی، انقلابی، مذهبی، مساجد و نیز ورزش شهر برازجان حمایت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید از نخبگان و استفاده از ظرفیت نخبگان شهر برازجان حمایت شود.  بزرگترین دارایی شهرستان دشتستان داشتن افراد متخصص و نخبه و نیروی انسانی توانمند است که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha