سفر رئیس جمهور به بوشهر، نقطه عطفی در پیشرفت استان است
کد خبر: 4002973
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
مسوولان ارشد استان بوشهر:

سفر رئیس جمهور به بوشهر، نقطه عطفی در پیشرفت استان است

مسئولان ارشد استان بوشهر به مناسبت سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا پیامی را صادر کردند و این سفر را به عنوان نقطه عطفی در پیشرفت استان برشمردند.

به‌گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار و آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان‌رهبری در پیام مشترکی به مناسبت سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت پیامی را صادر کردند و نسخه‌ای از متن این پیام مشترک صبح امروز پانزده مهر در اختیار ایکنای بوشهر قرار گرفت. متن این پیام به شرح زیر است :

مردم مومن و حماسه ساز انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر روز جمعه شانزدهم مهرماه استان سرافراز و مهمان‌نواز بوشهر میزبان یار دیرین امام(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب‌اسلامی(مدظله‌العالی) رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی اعضای محترم هیات دولت و مقامات عالی‌رتبه کشوری خواهد بود که بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان خواهدبود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام مشترک خطاب به مردم استان اعلام کرده اند در خصوص ضرورت سفر قریب الوقوع رئیس جمهور محبوب ذکر نکات زیر را ضروری می دانیم.

۱- حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر احدی پوشیده نیست مقاومت جانانه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه در دریا و پاسداری از سرحدات آبی کشور حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در چهار دهه اخیر هر کدام سند محکمی است که دال بر پیوستگی اهالی دیار نخل و دریا و آفتاب با نظام جمهوری اسلامی ایران. در سایه این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی به کرات مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.

۲- در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت به اطلاع می‌رساند برنامه‌ریزی فشرده این سفر یک روزه و اهداف تعیین شده آن توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم شریف استان بوشهر خواهد رسید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha