کنگره شهدای دانشگاه پیام نور در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3995186
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

کنگره شهدای دانشگاه پیام نور در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از برگزاری کنگره شهدای پیام نور کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد و گفت: در این کنگره از سایت کنگره شهدای دانشجوی پیام نور و دو جلد کتاب زندگینامه شهدای این دانشگاه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، محمدرضا بحرانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، صبح امروز، 14 شهریور از برگزاری کنگره 75 شهید دانشجوی دانشگاه پیام‌نور در تاریخ اول مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی این دانشگاه خبر داد و گفت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو می‌تواند در فرهنگ‌سازی و توسعه اخلاقیات، رفتار و کردار شهدا برای بهینه کردن این ارزش‌ها در نسل جوان، به خصوص دانشجویان و اساتید جوان و حرکت به‌سوی جامعه آرمانی بسیار مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از خانواده آنها، فضای معنوی برخاسته از منش و خط مشی زندگی شهدا را در دانشگاه ایجاد می‌کند.

بحرانی با اشاره به رونمایی از دو جلد کتاب شهدای دانشگاه پیام نور در این کنگره، افزود: از ۷۵ شهید دانشگاه پیام نور کشور ۳۵ شهید مدافع حرم و چهل شهید از شهدای امنیت هستند که به همین منظور دو جلد کتاب برای معرفی این شهدا تدوین شده است که در روز اجلاسیه کنگره رونمایی خواهد شد.

وی افزود: برای معرفی هرچه بهتر شهدای دانشجو به جامعه سایت کنگره شهدا نیز آماده شده است که از این سایت در روز کنگره رونمایی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بیان کرد: با توجه به تأثیر فراوانی که هنر در معرفی آرمان‌های شهدا دارد با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر کلیپ اختصاصی شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور نیز آماده رونمایی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha