بزرگداشت شهید «حمیدرضا الداغی» در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4138811
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

بزرگداشت شهید «حمیدرضا الداغی» در بوشهر برگزار شد

بزرگداشت شهید «حمیدرضا الداغی» شامگاه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه، از سوی خانواده‌های معظم شهدای بوشهری در میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

نمازجماعت مغرب و عشا در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، به‌ ‌منظور پاسداشت یاد شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید امر به معروف و نهی از منکر  مراسمی از سوی خانواده‌های معظم شهدای بوشهری شامگاه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه، در میدان امام خمینی(ره) منطقه یک این شهر به‌ همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام محمد قادری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد عوض‌پور، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر، در این آیین، با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و جهاد تبیین در زمینه معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و قدرشناسی از خادمین صادق نظام یک ضرورت و امری اساسی است، گفت: شهادت مزد اخلاص و ایثار جوانمردانی همچون شهید «حمیدرضا الداغی» است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر، شهادت را مزد و هدیه‌ای از جانب خداوند برای آن کسانی که لایق هستند دانست و تصریح کرد: یکی از سیره شهدا و انسان‌های با اخلاص این است که بنیان‌های زندگی خود را بر استوانه‌ها و بنیان‌های الهی بنا می‌کنند و شخصیت خود را در این مسیر ارزشمند می‌سازند تا در نوع سبک زندگی، سیره و سلوک الگو و نماد شوند.

گفتنی است، حاضران در این مراسم بعد از برپایی کرسی تلاوت قرآن و اجرای سرود «رفیق شهیدم» و با اهتزاز تمثال شهید «حمیدرضا الداغی» یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس به‌ویژه این شهید راه امر به معروف و نهی از منکر اهل سبزوار استان خراسان رضوی را در کرانه خلیج‌فارس بندر بوشهر گرامی داشتند.

در شناسنامه سنگر جهاد و حماسه استان بوشهر نشان ولایتمداری و وفاداری ۲ هزار و ۱۰۰ نفر شهید، یک‌هزار و ۸۶۰ نفر جانباز، ۳۷۴ نفر آزاده ثبت شده است.

بزرگداشت شهید «حمیدرضا الداغی» در بوشهر

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha