پيام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در پی درگذشت راوی جهاد و حماسه
کد خبر: 4126579
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

پيام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در پی درگذشت راوی جهاد و حماسه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در پی درگذشت حسین دهقان مجری و خبرنگار جهاد و حماسه استان بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

حسین دهقان، خبرنگار محافل جهاد و حماسه

به گزارش ایکنا از بوشهر، نعمت‌الله غلام‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر، در پی آسمانی‌شدن حسین دهقان، مجری جهاد و حماسه و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«درگذشت برادر بسیجی و مجری متعهد مجالس جهاد و حماسه و ایثار و شهادت و خبرنگار سلیم و پرتلاش رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران، شادروان مهندس حسین دهقان، موجب تأثر بنده و همکاران آن مرحوم در صدا و سیمای مرکز بوشهر شد. 

او در کسوت میدان‌داری محافل ایثار و شهادت و رسانه‌ای کردن فرهنگ ولایتمداری در جبهه حماسه رسانه‌های انقلابی و اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم، جزو شاگردان دانش‌آموخته مکتب سید و سالار شهیدان و همواره منشأ خیر و آثار بیاد ماندنی بود.

شادروان حسین دهقان در مکتب عاشقی و خادمی حضرت سیدالشهدا(ع) آموخته بود که آل‌الله(ع) کشتی نجات انسان‌ها در تلاطم دریای بیکران هستی و چراغ هدایت بشریت و راهنمای کامل به سر مقصد الهی است.

این مجری محافل شهدایی تربیت‌یافته مکتب سومین پیشوای شیعیان بود، زیرا هر چه در زندگی داشت را وقف مجالس قرآنی و تعزیه‌خوانی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) کرده بود. به آن علت که شادروان حسین دهقان دلباخته و دانش‌آموخته مکتب کربلا و عاشق این امام همام بود و همیشه می‌گفت تمام اعتبارم از حضرت ثارالله(ع) است.

به یاد داریم که شادروان مهندس حسین دهقان، مجری توانمند و برگزیده رسانه ملی، همیشه در برنامه‌های یادمان ایثار و شهادت بیان می‌کرد: سالار شهیدان نور و سرچشمه روشنی است. «أَشْهَدُ أَنَّكَ كُنْتَ نُوراً فِي الْأَصْلَابِ الشَّامِخَةِ» و قرآن نه محدود به عصر و نسل معین و نه مخصوص به زمان و مکان خاصی است، که از آن کهنگی پذیرد، بلکه همیشه تازه و در همه جوامع جاری است. «لَمْ يُنْزِلْهُ لِزَمانٍ دونَ زَمانٍ، وَ لا لِناسٍ دونَ ناسٍ و اینچنین شد که شادروان از طریق محافل قرآنی و شهدایی توانست به «شاه‌راه هدایت» بپیوندد و مقام والا در دل و قلوب مردم پیدا کند و به سکوی معرفت و ایمان عروج کند.

اینجانب، درگذشت این برادرمان را به خانواده معزز وی و مردم روستای چاربرج بخش آبپخش شهرستان دشتستان و نیز اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم و امید آن دارم مشی و مجاهدت رسانه‌ای آن عزیز سفر کرده، سرمشقی برای اهالی رسانه و جوانان انقلابی قرار گیرد.»

تحریریه خبرگزاری بین‌المللی قرآن این ضایعه درگذشت را به خانواده ایشان و سایر مخاطبان ایکنا تسلیت عرض می‌کند.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha