تعالی انسان‌ها در عمل به آموزه‌های مکتب اسلام است
کد خبر: 4124800
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
امام جمعه بندر دلوار:

تعالی انسان‌ها در عمل به آموزه‌های مکتب اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس فریدونی گفت: مکتب غنی اسلامی و قرآنی بهترین نقشه راه و تکلیف را به پیش روی مسلمین جهان به‌صورت برنامه‌محور و تعالی سبک زندگی انسان‌ها معرفی کرده است.

جلسه در بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس فریدونی، امام جمعه بندر دلوار، امروز، ۸ اسفندماه، در جلسه معارفه نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران که در محل سالن کنفرانس بخشداری دلوار برگزار شد، خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یک فرصت و فریضه الهی از ناحیه خدا دانست، گفت: مکتب غنی اسلامی و قرآنی بهترین نقشه راه و تکلیف را به پیش روی مسلمین جهان به‌صورت برنامه‌محور و تعالی سبک زندگی انسان‌ها معرفی کرده است.

امام جمعه بندر دلوار ادامه داد: بحث اشتغال فرزندان و خانواده‌های جامعه ایثارگری، حوزه خدمات رفاهی و امور درمانی از عمده مشکلات این مجموعه است.

نعمت‌الله غلام‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر نیز در این جلسه گفت: در جلسه شورای ترویج بنیاد شهید و امور ایثارگران که به ریاست احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، مصوب شد که دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرها و مناطق استان، برای توسعه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شود.

عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار بندر دلوار، این شهر را شهر ایثار، حماسه و مقاومت و استعمارستیزی خواند و افزود: نام سردار شهید رئیسعلی دلواری، مبارز ضداستعماری جنوب و ۶۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید پاسدار مدافع حرم، یک شهید روحانی بیداری اسلامی در عرصه جبهه تبلیغ دینی، یک شهید پزشک مدافع سلامت را در شناسنامه جهاد و حماسه به ثبت رسیده است.

یادآور می‌شود، نصرالله درویشی، به‌عنوان نماینده و رابط فرهنگی جامعه ایثارگری و بنیاد شهید در شهر دلوار، با حضور سرهنگ سید‌ایوب موسوی، فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهر دلوار، زهرا آسمند، مشاور امور بانوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، عبدالکریم عباسی، مسئول امور ایثارگران سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha