راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در بوشهر + فیلم و عکس
کد خبر: 4121389
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در بوشهر + فیلم و عکس

راهپیمایی مردم ولایتمدار شیعه و سنی شهر بوشهر، به‌مناسبت ۲۲ بهمن، از میعادگاه بسیجیان سپاه مالک‌اشتر تا میدان شهید رئیسعلی دلواری واقع در کرانه دریای نیلگون خلیج‌فارس این شبه‌جزیره جنوبی برگزار شد.

راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم راهپیمایی وحدت‌آفرین مردم شیعه و سنی و دانشجویان انقلابی و فعالان جامعه قرآنی که به‌مناسبت روز ۲۲ بهمن‌ماه، از محل میعادگاه بسیجیان سپاه مالک‌اشتر شهرستان بوشهر تا میدان قدس به سمت میدان شهید رئیسعلی دلواری این شهر برگزار شد، این پیام را برای جهانیان و رؤسای رسانه‌های نظام سلطه داشت که ملت ولایتمدار ایران پاسداشت از انقلاب اسلامی و فریاد زدن مرگ بر آمریکا و اسرائیل و استکبارستیزی را جزو وظیفه‌ همگانی خود می‌داند و از اهداف آرمانی و انقلابی خود، کوتاه نمی‌آید.

فعالان جامعه قرآنی و طلاب مدارس علمیه نیز پلاکاردهایی با این عنوان که ما مرد خدا هستیم و در راه دفاع از دین اسلام وعدالت‌خواهی آزاده و رها هستیم، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئيس عقیدتی ـ سیاسی فراجا و سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله دهه فجر در شهر بوشهر که ۲۲ بهمن‌ماه، در محل میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران خط پایانی برای استکبار و نظام سلطه بود.

وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی و احیا و صدور دستورات الهی دین مبین اسلام به سراسر جهان یکی از محصولات این انقلاب است.

رئيس عقیدتی ـ سیاسی فراجا با اشاره به اینکه دشمنان در دهه‌های مختلف به دنبال تفکیک جنبش دین‌خواهی از جنبش دانشی سیاست‌دانی بوده‌اند، تصریح کرد: دشمنان نظام به‌دنبال شبهه‌سازی و گسترش فرهنگ برهنگی و براندازی و ابتذال غربی به جای آموزه‌های اسلامی بوده و هستند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان این مطلب که تشکیل و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان درخشنده‌ترین پدیده بعد از بعثت نبی مکرم اسلام(ص) در طول تاریخ بشریت است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با آموزه‌های دینی ریشه گرفت و رشد و توسعه پیدا کرد و خدمت به مردم و دستیابی به علم و فناوری از ثمرات شیرین و دستاوردهای این انقلاب است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فراجا با تأکید بر اینکه دشمن همیشه به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور بوده است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ برهنگی و ابتذال یکی از کارکردهای حکومت طاغوت و پهلوی پدر و پسر بود که توسط دشمنان غربی این نوع تفکرات طراحی شده بود‌.

همچنین اجرای سرود دانش‌آموزی سرفراز باشی میهن من، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی هلال‌احمر و برپایی غرفه کتاب‌های علمی و مذهبی حوزه کودک و نوجوان، اجرای سرود جانم فدای ایران توسط گروه سرود عاشقان ولایت نداجا بوشهر، نمایشگاه تمثال شهدای انقلاب از دیگر برنامه‌های این مراسم جشن دهه فجر در کرانه دریای نیلگون خلیج‌فارس بوشهر بود.

 
 

خبرنگار، حامد فکوری
عکاس، حسین شریفی‌نسب 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha