برگزاری مسابقه پیامکی کتابخوانی در دشتی
کد خبر: 4016408
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

برگزاری مسابقه پیامکی کتابخوانی در دشتی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی از برگزاری مسابقه کتابخوانی هفته کتاب خبر داد و گفت: مسابقه کتاب‌خوانی  ویژه عموم در سطح شهرستان به صورت ارسال پیامک برگزار شد که با توجه به جایگاه کتاب در دشتی این مسابقه با استقبال خوبی انجام شد.

محمد احمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی

محمد احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی در گفت‌وگو با ایکنای بوشهر از برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی با همکاری ستاد هفته کتاب شهرستان دشتی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره آموزش و پرورش و بسیج خبر داد و گفت: مسابقه کتاب‌خوانی  ویژه عموم در سطح شهرستان به صورت ارسال پیامک برگزار گردید که با توجه به جایگاه کتاب در دشتی این مسابقه با استقبال خوبی انجام شد.

احمدی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و چگونگی انتخاب برندگان این مسابقه اظهار کرد: 250 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که از این شمار، جواب ارسالی 238 نفر صحیح بود و قرعه‌کشی از میان این تعداد برگزار گردید و این مسابقه نیز، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی بیان‌کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از برنامه‌های حضوری، این اداره به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فعالیت‌های را از طریق فضای مجازی برگزار می‌کند که بستری مناسب جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است و از آنجا که کتاب با ارزش‌ترین و مفیدترین دوست انسان است انس با آن سود و دانش را به فرد انتقال می‌دهد.

در پایان این آیین از علی‌اکبر فقیه، زهرا محمدی، فائزه محمدی، ابوالفضل سلیمانی، زینب عاشوریان و رضازالی به عنوان نفرات برگزیده با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha