آئین افتتاحیه دوره آموزش مدیران کاروان‌های راهیان نور بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4012929
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

آئین افتتاحیه دوره آموزش مدیران کاروان‌های راهیان نور بوشهر برگزار شد

آیین افتتاحیه دوره آموزش مدیران کاروان‌های راهیان نور بوشهر با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان روز گذشته ۲۲ آبان ماه در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.

کاروان‌های راهیان نور بوشهر به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین افتتاحیه دوره آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور استان بوشهر با حضور عبدالرضا دشتی، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر و عبدالهادی سبحانی‌خواه، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر روز گذشته 22 آبان در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهداف والای شهدا گفت: مردم با نظام، انقلاب و خانواده شهدا هستند و جز با ایثار و خودگذشتگی نمی‌توان به اهداف شهدا رسید.

دشتی در ادامه بیان کرد: برای نظام، انقلاب و مردم کم کار شده و ضعیف بوده‌ایم، همه ما در راه خدمت به مردم و انقلاب باید وقت بگذاریم و کار بیشتری انجام دهیم و با توجه به اینکه دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده، ملت ایران نه تنها باید با دشمن خارجی بلکه باید در داخل نیز  با عده‌ای با تفکرات منافقانه مقابله کند و این مهم خود مسئولیت ما در قبال مردم را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به تحریف تاریخ و به طور خاص تحریف تاریخ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موضوع اصلی جامعه کنونی ما تحریف است که باید با توجه و دقت بیشتری به آن پرداخته شود و باید توجه داشت که هرکس بخواهد دفاع مقدس و شهدا را زیر سؤال ببرد در واقع امام راحل(ره) را زیر سؤال برده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر نیز گفت: هر ساله برای آمادگی هر چه بهتر مدیران در برگزاری اردوهای راهیان نور این دوره آموزشی در سه روز برگزار می‎‌شود و مدیران کاروان‌های راهیان نور علاوه بر آموزش‌های تخصصی از یادمان‌های شلمچه، طلاییه، هویزه و اروندکنار نیز بازدید می‌کنند.

انتهای پیام
captcha