بازدید امام جمعه دیر از روند واکسیناسیون در بیمارستان امام هادی(ع)
کد خبر: 3986392
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

بازدید امام جمعه دیر از روند واکسیناسیون در بیمارستان امام هادی(ع)

به‌مناسبت سالروز میلاد امام هادی(ع) و اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی، امام جمعه شهرستان دیر با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) و مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از کادر بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه دیر امروز چهارم مرداد به‌مناسبت سالروز میلاد امام هادی(ع) و اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) و مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دیر از کادر بهداشت و درمان شهرستان دیّر تجلیل کرد.
 
حسینی در بازدید از بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر با تبریک میلاد امام هادی(ع) و سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشو، گفت: کادر درمان و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و تلاش‌های آنها در سال‌های پس از انقلاب به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا قابل‌ تقدیر است.
 
وی افزود: از اینکه امروز فرصتی مهیا شد تا به‌مناسبت میلاد امام هادی(ع) هفته بزرگداشت نماز جمعه در جمع تلاش‌گران عرصه سلامت جامعه حاضر شویم خوشحالیم.
 
امام جمعه دیر همچنین در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهر، گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در سطح شهرستان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ در حال انجام است بحث واکسیناسیون کرونا است.
 
حسینی افزود: مردم شهرستان دیر از فرصت واکسیناسیون علیه کرونا حداکثر بهره‌مندی داشته باشند و خود را در مقابل این بیماری منحوس واکسینه کنند.
 
وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: علاوه بر تزریق واکسن، شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس قطع و زندگی عادی مردم بدون دغدغه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جریان یابد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha