دومین دوره انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی بوشهر برگزار شد
کد خبر: 3986953
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

دومین دوره انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی بوشهر برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خبر داد و گفت: این دوره از انتخابات با حضور ۶۹ نماینده از مؤسسات قرآنی سراسر استان برگزار شد.

انتخابات اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر

جواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر گفت: دومین دوره انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در استان بوشهر دوشنبه چهارم مرداد در بوشهر برگزار شد.
 
وی با اشاره به روند برگزاری این انتخابات بیان کرد: هر 3 سال یک بار انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر، با حضور و مشارکت مدیران مؤسسات قرآنی دارای مجوز فعالیت از ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرداد ماه برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: امسال نیز همچون ادوار گذشته، انتخابات این مجمع به منظور تعیین اعضاء هیئت مدیره و اعضاء هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بوشهر، با حضور 72 مؤسسه قرآنی، روز دوشنبه 4 مرداد 1400 در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد. 
 
احمدی منفرد با اشاره به نحوه برگزاری این انتخابات تشریح کرد: این انتخابات از ساعت 9 صبح با معرفی کاندیداهای هیئت مدیره و هیئت بازرسی آغاز شد و کاندیداهای شرکت کننده در مراسم، پس از ارائه گزارش و برنامه‌های آتی خود در اتحادیه قرآنی استان در صورت کسب آراء، به همراه سایر مدیران مؤسسات قرآنی در این انتخابات شرکت کردند.
 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از رقابت 19 نفر برای راهیابی به هیئت مدیره و هیئت بازرسی خبر داد و افزود: ۱۵ نفر برای هیئت مدیره و ۴ نفر نیز برای هیئت بازرسی ثبت نام کرده بودند که از این میان هفت نفر برای هیئت مدیره و دو نفر نیز برای بازرسی تعیین شدند.
 
وی در ادامه به آمار رای اکتسابی از سوی نفرات منتخب هیئت مدیره اشاره کرد و افزود: پس از رأی‌گیری و شمارش آراء، ابراهیم مرادی با 53، جلال‌الدین محمدی با 47، محمد حفظ اله با 40، مهدی دهقانیان و محمد ادیب‌نیا با 38، سیدمجتبی هاشمی با 36 و اکبر پورآزاد با 29 رأی به عنوان نفرات منتخب هیئت مدیره مشخص شدند.
 
احمدی منفرد همچنین بازرسان اصلی اتحادیه مؤسسات قرآنی را نیز معرفی کرد و با اشاره به آرا اکتسابی شان، تشریح کرد: اسماعیل تنگستانی با 45 و آسیه ابراهیمی وقار با 32 رأی نیز به عنوان بازرسان اصلی اتحادیه مؤسسات قرآنی مشخص شدند.
 
وی با اشاره به روند انتخاب مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان توضیح داد: در جریان این رأی‌گیری اعضاء هیئت مدیره از بین بیشترین آراء ماخوذه انتخاب می‌شوند و این افراد در جلسه هیئت مدیره پس از رأی‌گیری، از بین خود یک نفر را به‌عنوان مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha