بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم افتتاح شد
کد خبر: 4017131
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم افتتاح شد

بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم با حضور استاندار و مسئولان محلی شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر روز گذشته هفتم آذرماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم

به گزارش ایکنا از بوشهر، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم با حضور احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی، امام جمعه دیلم و جمعی از مسئولان شهرستان دیلم  روز گذشته هفتم آذرماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فرآیند تجهیز و ساخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیلم شامل ان‌آی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو که با زیربنای یک‌هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل ۲۳ تخت با همکاری یکی از مؤسسه‌های خیریه دیلم ساخته شده و خوشبختانه خیرین حوزه سلامت دیلم در انجام امور خیرخواهانه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

کشمیری افزود: با بهره‌برداری از بخش‌های ویژه بیمارستان دیلم، سطح پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم بیش‌ از پیش ارتقا و قابلیت پذیرش بیمار از شهرهای هم‌جوار نیز نسبت به قبل افزایش می‌یابد.

 وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز تمام تلاش خود را برای تجهیز بخش‌های متعدد بیمارستان دیلم، اعم از خیر ساز و دولتی کرده و در این مسیر گرچه خیرین همیشه یک گام جلوتر هستند، ولی به نحو مطلوب روند تجهیز بخش‌ها صورت گرفته است و به تازگی خیرین دیلم تصمیم به احداث مجموعه‌ای به متراژ ۲ هزار متر  تحت عنوان پانسیون پزشکان دارند.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر گفت: همکاری مردم در عرصه سلامت در شهرستان دیلم ستودنی است و تاکنون با مشارکت خیران طرح‌های مختلف بهداشتی درمانی اجرا شده است و البته یکی از برنامه‌های مهم ما در عرصه سلامت، اجرای طرح‌های درمانی از جمله تکمیل بیمارستان‌های در دست اجرا است که در این زمینه برنامه ویژه‌ای برای جبران عقب‌ماندگی در عرصه درمان تدوین شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مردم نقش مهمی در مهار ویروس کرونا داشته‌اند، افزود: اکنون همه شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر در شرایط آبی و کم خطر در عرصه ویروس کرونا قرار دارد که مشارکت مردم در این حوزه قابل تحسین است و خدمات مدافعان سلامت در عرصه بیماری کرونا ستودنی است و برای مصون ماندن از ویروس کرونا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در دریافت واکسن کرونا باید همکاری مردم افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha