آیین تکریم و معارفه مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران
کد خبر: 4007620
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

آیین تکریم و معارفه مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران

صبح امروز طی مراسمی، یوسف دشتی به عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران معرفی شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر صبح امروز 2 آّبان در آیین تکریم و معارفه مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران گفت: فرهنگ جهاد و شهادت سبب ماندگاری و تقویت نظام اسلامی شده و ترویج این فرهنگ امروز در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

محمدی‌زاده با اشاره به رشادت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایثارگران در عرصه‌ها مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های گوناگونی خلق کردند و این رشادت‌ها تا همیشه ماندگار و تاریخ آنها را فراموش نخواهد کرد و رشادت رزمندگان سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و قدردانی از خدمات ایثارگران یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همه خدمات و مجاهدت انسان‌ها، نزد ایزد منان ماندگار است گفت: خدمات و فعالیت در رسیدگی به جامعه ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ است و ایثارگران با خداوند متعال معامله کردند از این رو پاداش ایثارگران نزد پروردگار متعال محفوظ است و جانفشانی آنان تنها با پاداش خداوند قابل جبران است.

یوسف دشتی مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران به ارائه تعریفی از معنای ایثار پرداخت و گفت: ایثار در تعاریف به معنای از خودگذشتگی انسان به نفع دیگران است که خدمات‌رسانی در این عرصه ارزنده‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

دشتی خدمات به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از ارزنده‌ترین فعالیت‌ها دانست و بیان کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا در این مسیر گام برداریم.

وی، توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ایثارگران، اجرا سیاست‌های دولت مردمی، انقلابی و خدمتگزار و عملیاتی شدن تدابیر استاندار بوشهر را مورد تأکید قرار داد.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران با بیان اینکه در ادوار مختلف نبرد و جنگ‌های گوناگونی در جهان به وقوع پیوسته است اضافه کرد: در جنگ‌های سایر کشورها قدرت نظامی نشان از برتری دارد ولی در جنگ تحمیلی هشت ساله رزمندگان اسلام با توکل به خدا، سلاح ایمان و اخلاص توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.

دشتی اضافه کرد: توجه به اشتغال، فعال کردن ستاد هماهنگی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، مهارت‌آموزی، آموزش در عرصه‌های گوناگون و هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و نهادها در خدمات‌رسانی به ایثارگران از جمله برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران حق دارند که تاریخ سراسر حماسه و خدمات زرین آنان برای آیندگان تبیین شود و در این راستا روزشمار دفاع مقدس استان بوشهر اولویت‌های فرهنگی است.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران با بیان اینکه تکمیل شهید نامه‌ها و تاریخ شفاهی استان بوشهر نیاز به برنامه‌ریزی دارد افزود: در این رابطه با هماهنگی بین سازمان‌های مرتبط، تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان بوشهر تدوین و عملیاتی می‌شود.

در این آئین یوسف دشتی به‌عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر  معرفی و از خدمات سید علی موسوی‌نژاد قدردانی شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha