شاخص‌های درمانی بوشهر دچار عقب‌ماندگی است
کد خبر: 4011231
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
استاندار بوشهر:

شاخص‌های درمانی بوشهر دچار عقب‌ماندگی است

استاندار بوشهر با اشاره به شاخص‌های درمانی استان بوشهر گفت: استان در شاخص‌های درمانی دچار عقب‌ماندگی است که برای جبران این موضوع حمایت‌های ویژه از جمله پرداخت تسهیلات اعتباری در دستور کار قرار دارد.

 احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر روز گذشته 15 آبان‌ماه در نشست بررسی وضعیت مراکز درمانی در حال ساخت از سوی بخش خصوصی به شاخص‌های درمانی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: استان بوشهر در شاخص‌های درمانی دچار عقب‌ماندگی است و باید این عقب‌ماندگی درمانی با سرعت بیشتر جبران شود.

محمدی‌زاده با اشاره به ساخت چند واحد درمانی در استان بیان کرد: بخشی از این مراکز درمانی مانند بیمارستان فاطمه زهرا(س) در جوار بیمارستان شهدای خلیج‌فارس، دولتی هستند که این واحد با مشکلات بودجه‌ای مواجه است و یکی دیگر از واحدهای درمانی در حال ساخت بیمارستان 17 شهریور دشتستان است همچنین بیمارستان عسلویه هم به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه به موازات این بیمارستان‌ها هم چند درمانگاه تخصصی در قالب مراکز درمانی پیشرفته کلینیک و دی کلینیک در سطح استان بوشهر در حال ساخت هستند بیان کرد: این واحدهای درمانی پیشرفته در شهرهای بوشهر، گناوه، عالیشهر، کنگان و دیگر نقاط استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حال ساخت هستند.

وی تسریع در تکمیل، آماده‌سازی و بهره‌برداری از این پروژه‌های درمانی را یکی از اولویت‌های استان بوشهر دانست و تصریح کرد: اکنون 3 بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان بوشهر در حال اجرا است که تسریع در روند پیشرفت این مراکز درمانی با حمایت‌های ویژه از جمله پرداخت تسهیلات اعتباری در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تسریع در تکمیل کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر یکی از ضروریات است افزود: از سرمایه‌گذاران بخش درمانی حمایت ویژه می‌شود و راهکارهای لازم برای تسریع در تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد که بر اساس برنامه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha