آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر خورموج برگزار شد
کد خبر: 4006710
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر خورموج برگزار شد

آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر خورموج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد و طی آن از خدمات حجت‌الاسلام مصلح قدردانی به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر خورموج که امروز 28 مهر ماه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و  جمعی از  مدیران و مسئولان برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه سابق خورموج تقدیر و حجت الاسلام علی زادهدوست به عنوان امام جمعه جدید شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی معرفی شد.

استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به شخصیت‌های برجسته شهرستانی دشتی گفت: شهرستان دشتی عالم پرور و همواره جایگاه بزرگان دین و مجاهدان راه حق و حقیقت بوده است اما با وجود ظرفیت و مزیت‌های خوبی که در بخش‌های مختلف دارد با مشکلاتی روبرو است که باید این ظرفیت‌ها را تعالی بخشید و این شهرستان را از حالت کنونی خارج کنیم.

محمدی‌زاده با اشاره به منابع انسانی غنی شهرستان دشتی بیان کرد: محور اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است و باید در این مسیر با اتحاد، انسجام و همدلی حرکت کنیم تا موفقیت‌های بیشتری کسب شود البته شهرستان دشتی مدیران و نخبگان زیادی در سطح استانی و ملی دارد و از منابع انسانی غنی برخوردار است.

وی با اشاره به خدمات حجت الاسلام عبدالحسین مصلح بیان کرد: امام جمعه سابق این شهر در یک دهه امامت جمعه خورموج، منشا خدمات و برکات بسیار ارزشمندی برای شهرستان دشتی شد. از شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری ایشان در زمینه‌های مردم‌داری و مردم یاری و نگاه مثبت و دیدن همه مردم و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان است که یک الگوی رفتاری برای روحانیون به شمار می‌رود که با مردم سروکار دارند.

محمدی زاده بیان کرد: حجت الاسلام زاهددوست که خود نیز از روحانیون شهرستان دشتی است دارای شاخص‌های اخلاقی و رفتاری خوبی است که با ویژگی‌های جوانی، برنامه‌ریزی و جسارت بالایی که برخوردار است می‌تواند ادامه دهنده بسیار خوبی برای امام جمعه سابق برای پیشرفت وتوسعه شهرستان دشتی باشد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام عبدالحسین مصلح قدردانی و حجت الاسلام علی زاهد دوست به عنوان امام جمعه شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی معرفی شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha