اجرای طرح‌های گلخانه‌ای موجب اشتغالزایی برای جوانان است
کد خبر: 4009971
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
امام‌جمعه خورموج:

اجرای طرح‌های گلخانه‌ای موجب اشتغالزایی برای جوانان است

امام ‌جمعه خورموج با اشاره به فواید اجرای طرح‌های گلخانه‌ای گفت: افزایش تقاضای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای موجب ایجاد اشتغال جوانان و صرفه‌جویی در مصرف آب و جهش تولید محصولات کشاورزی می‌شود.

بازدید امام جمعه خورموج از گلخانه کاکی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه خورموج عصر روز گذشته 10 آبان‌ماه در بازدید از گلخانه‌های کشاورزی کاکی گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات کشاورزان داشته باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

وی خواستار توجه جدی مسئولان به رفع موانع تولید و حمایت از کشاورزان شد و اضافه کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کاکی باید به‌صورت ویژه دنبال و حمایت شود چرا که افزایش تقاضای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای موجب ایجاد اشتغال جوانان و صرفه‌جویی در مصرف آب و جهش تولید محصولات کشاورزی می‌شود.

زاهددوست افزود: از گلایه‌های کشاورزان می‌توان به تکرار دفعات متضرر شدن به دلیل هزینه بر بودن مرحله کاشت و داشت محصول و همچنین هزینه بالای تعرفه برق مصرفی گلخانه‌ها و عدم پشتیبانی دولت در مرحله برداشت اشاره کرد. از این رو برای حمایت از تولید و توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در آغازین روزهای سال جدید در این زمینه، باید نسبت به تجدید نظر در تعرفه برق مصرفی گلخانه‌ها، برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

امام‌جمعه خورموج ضمن تأکید بر لزوم صادرات محصولات کشاورزی این منطقه بیان کرد: بنده به نوبه خود خواستار توجه و تلاش مسئولان برای صادرات و همچنین خرید تضمینی محصولات کشاورزی به‌ویژه گوجه فرنگی هستم و تقاضا دارم مساعدت‌های لازم با کشاورزان دشتی صورت بگیرد تا بتوانند سطح زیر کشت گلخانه‌ای خود را وسعت بخشند.

انتهای پیام
captcha