تولید و سرمایه‌گذاری؛ لازمه اشتغالزایی در کشور
کد خبر: 4008155
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
فرماندار دشتی بیان کرد:

تولید و سرمایه‌گذاری؛ لازمه اشتغالزایی در کشور

فرماندار دشتی با اشاره به طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی در حال اجرا در شهرستان دشتی گفت: اشتغال با تولید و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود لذا باید از این موضوع حمایت ویژه صورت بگیرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالله نادری، فرماندار دشتی امروز چهارم آبان‌ماه در جلسه‌ای که با حجت‌الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خورموج گفت: در این شهرستان توسعه کشت‌های گلخانه‌ای شتاب خوبی گرفته به طوری که هم اکنون در سطح استان رتبه اول به خود اختصاص داده است.

نادری با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در این شهرستان ادامه داد: در حال حاضر چندین طرح اقتصادی و اشتغالزا در سطح شهرستان در دست اجرا است که با تکمیل آنها زمینه اشتغال‌زایی مناسبی را شاهد خواهیم بود. باید توجه داشت که اشتغال با تولید و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود بنابراین ضرورت دارد از سرمایه گذاری حمایت کرد و موانع پیش رو را رفع کرد.

فرماندار دشتی ادامه داد: در این مدت تلاش شد دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز شهرستان برگزار شود که امیدواریم بتوانیم با تلاش، وحدت و همدلی در توسعه شهرستان گام‌های مؤثری بر داریم.

زاهددوست نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین در توسعه و عمران شهرستان دشتی اظهار کرد: فرماندار دشتی از نیروهای توانمندی است که در دوره مسئولیت خود کارهای خوبی انجام داده است و ما تلاش داریم با همکاری مدیران و نیروهای انقلاب اقدامات مؤثری به نفع مردم صورت بگیرد. تریبون نماز جمعه تبدیل به صدای مردم شده و مشکلات مردم به عنوان مطالبه‌گر از این  طریق بیان می‌شود. قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد و برای پیشرفت و آبادانی منطقه در کنار مدیران خواهیم بود.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha