عملکرد هوشمند و مقتدر نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم
کد خبر: 4003364
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد:

عملکرد هوشمند و مقتدر نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه پلیس مردم را ولی نعمتان خود می‌داند، گفت: مردم کشور در تمامی صحنه‌های انقلاب و کشور جان بر کف حضور داشتند و حق آنها داشتن پلیس هوشمند، مقتدر و امنیت پایدار است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه نیروی انتظامی شهرستان گناوه با حضور حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش، امام جمعه بندر ریگ، سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه، غلامرضا مهرجو، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان امروز،17مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه برگزار شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در این مراسم صبحگاه ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تبریک هفته ناجا به مهمانان و سبز پوشان عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و محدودیت‌های کرونایی تمام توان خود را به کار گرفته است، چرا که نیروی انتظامی از مردم و برای مردم و در خدمت مردم هست.

احمدی افزود: مردم کشور در تمامی صحنه‌ها انقلاب و کشور جان بر کف حضور داشتند و حق آنها داشتن پلیس هوشمند و مقتدر و امنیت پایدار است. پلیس مردم را ولی نعمتان خود می‌داند و در تأمین امنیت مردم جان بر کف، هوشمند و مقتدر عمل می‌کند.

فرماندار گناوه در این آئین با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از عملکرد خوب نیروی انتظامی اظهار کرد: سرمایه‌های اجتماعی که مشارکت مردم از اهم آن است در ایجاد امنیت و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بسیار قابل توجه است و همه مسئولان باید سعی در ایجاد رضایت برای مردم و جلب مشارکت مردم داشته باشند.

 امام جمعه بندر ریگ نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های پلیس در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: برای حفظ نظام مقدس اسلامی همه مردم در کنار نیروهای امنیتی مقتدرانه عمل کرده و دشمنان را همیشه ناامید و ناکام کرده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha