نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند
کد خبر: 4003184
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند

امام‌جمعه کنگان اشتغال را یکی از مطالبات مهم مطرح شده مردمی از دولت ذکر کرد و افزود: انتظار مردم از دولت جدید اهتمام جدی و عملی در به‌کارگیری از نیروها و نخبگان بومی این شهرستان در پست‌های مختلف مدیریتی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی، امام‌جمعه کنگان در نماز جمعه این هفته، 16 مهرماه با اشاره به سفر هیئت دولت به استان بوشهر با گلایه از عدم اهتمام صنعت به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در قبال منطقه اظهار کرد: انتظار جدی مردم از شرکت‌های مستقر در منطقه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهتمام به زیرساخت‌های دینی، علمی ـ آموزشی، ورزشی از جمله پلاژ بانوان از درخواست‌های مهم مردم از حوزه صنعت است.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به سفر نماینده رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان کنگان و مذاکرات با وی در بازدید از پروژه‌ها، مسیر راه و نشست خصوصی و جلسه در فرمانداری بیان کرد: احداث بیمارستان فوق تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان کنگان به دلیل حجم بالای بیمه‌شدگان در این شهرستان یکی از مطالبات مهم مردم از دولت است.

محمودی اشتغال را یکی دیگر از مطالبات مهم مطرح شده مردمی از دولت ذکر و افزود: انتظار مردم از دولت جدید اهتمام جدی و عملی در به‌کارگیری از نیروها و نخبگان بومی این شهرستان در پست‌های مختلف مدیریتی است و باید بومی‌گزینی مدنظر قرار داده شود و  تعریف ما از بومی کسی است که اینجا بیشترین آسیب‌ها را از صنعت متحمل می‌شود نه کسانی که چند صد کیلومتر آن‌طرف تر از صنعت زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه کنگان حل مشکل آب را یکی دیگر از مسائل مطرح شده به عنوان خواسته مردم ذکر و گفت: بی‌آبی در کنگان، کنار پسوند پایتخت اقتصادی کشور بودن زیبنده نیست و بایستی با استفاده از ظرفیت آب شیرین کن‌ها و ترمیم شبکه فرسوده آب آن را سامان داد.

وی با تأکید بر لزوم عمل به وعده‌ها در سفرها خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: مزد مرزبانی مردمان ساحل‌نشین استان بوشهر، ارائه خدمات و تسهیلات شایسته در حوزه‌های مختلف است و امیدوارم در سفر هیئت دولت بازارچه‌های مرزی و تبادلات کالا و افزایش صادرات و نیز ساماندهی کالای ملوانی و ته لنجی محقق شود.

محمودی با تشکر از اقدامات انقلابی دولت سیزدهم افزود: اقدام دولت در حوزه واکسیناسیون مردم قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگر با گرامیداشت هفته پارالمپیک و تشکر از ورزشکاران افتخارآفرین معلول و جانباز شهرستان کشور در مسابقات کشوری، خطاب به مسئولان گفت: حمایت از ورزشکاران معلول به‌ویژه در حوزه اشتغال با جدیت انجام پذیرد.

گرامیداشت هفته ناجا و تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رأفت در جامعه اسلامی و به تعبیر امیرالمؤمنین علی(ع) دژهای محکمی برای مردم‌اند، تشکر از عزاداری مردم در دهه صفر و تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای مداح و تبریک ماه ربیع‌الاول و بیان برخی فضائل و مناقب عالم آل محمد حضرت امام رضا(ع) از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha