اقتدار و امنیت کشور مرهون زحمات نیروی انتظامی است
کد خبر: 4005164
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
امام جمعه عسلویه:

اقتدار و امنیت کشور مرهون زحمات نیروی انتظامی است

امام جمعه عسلویه با اشاره به سهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی سهم بزرگی در عرصه امنیت دارد و اگر منصفانه قضاوت کنیم بخش مهمی از اقتدار و امنیت کشور مرهون پلیس است. بخشی از موفقیت نیروی انتظامی هم خود مردم هستند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد، امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه امروز 23 مهرماه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: آن امام بزرگوار به شیعیان سفارش می‌کردند که مایه زینت باشید نه مایه ننگ و دوستی‌ها را به سوی ما جلب کنید.

وی به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند انسجام، اقتدار و اشراف دولت خیلی مهم است و نباید از درون دولت چند صدا بیرون بیاید. اگر چند صدایی در دولت باشد ذهنیت مردم و افکار عمومی به کلی خراب می‌شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: باید حرف‌ها یکی باشد و در عمل همه انسجام داشته باشند و در کارهایی که به چند بخش از دولت مربوط می‌شود مسئولان باید همکاری کنند که کار خوب انجام شود.

هاشمی‌نژاد هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان کرد: نیروی انتظامی سهم بزرگی در عرصه امنیت دارد و اگر منصفانه قضاوت کنیم بخش مهمی از اقتدار و امنیت کشور مرهون این عزیزان است. بخشی از موفقیت نیروی انتظامی هم خود این مردم هستند.

وی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: در هفته وحدت برنامه‌هایی برگزار می‌شود و مردم در این برنامه‌ها شرکت کنند. وحدت و همدلی در شهرستان ما مهم است. همه کوشش کنند این وحدت مثال زدنی را حفظ کنند. از هر کس در مسیر وحدت حرکت کند پشتیبانی  و تقدیر می‌کنیم و با هر کس در راستای اختلاف قدم بردارد مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه تمسک ما به مقتدا و رهبرمان است اضافه کرد: ایشان نسبت به وحدت حساس هستند. امام راحل(ره) هم در بحث وحدت بسیار حساس بودند ما با وحدت و همدلی موفق هستیم و با اختلاف موفق نمی‌شویم. دشمنان هم از وحدت ما هراس دارند و از تفرقه خوشحال می‌شوند.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی را گرامی‌ داشت و گفت: این شهید بزرگوار در محراب نماز در حالی که در سن ۸۰ سالگی بود توسط منافقین کوردل به شهادت رسید. این شهید ساده زیست بود و زندگی زاهدانه‌ای داشت و بسیار متواضع و فروتن بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha