بازدید استاندار بوشهر از خانه ندای مهر بوشهر + عکس
کد خبر: 4006254
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

بازدید استاندار بوشهر از خانه ندای مهر بوشهر + عکس

استاندار بوشهر با حضور در خانه نگهداری کودک و نوجوان پسران ندای مهر در شهر بوشهر، با کودکان و کارکنان این مجموعه دیدار کرد.

ارسالی/ بازدید استاندار بوشهر از خانه ندای مهر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر عصر روز گذشته 26 مهرماه با حضور در خانه ندای مهر محل نگهداری کودک و نوجوان پسر در بوشهر ضمن بازدید از این مکان به دیدار و گفت‌وگو با کودکان و کارکنان این مجموعه پرداخت و گفت: جامعه تحت پوشش بهزیستی دارای مشکلات فراوانی هستند که باید خدمات تخصصی مورد نیاز به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان و دیگر اقشار تحت پوشش بهزیستی خاطرنشان کرد: فعالیت در این زمینه دارای ارزش و اهمیت بسیاری بوده و شایسته تقدیر است.

استاندار بوشهر با اشاره به مطالبات اساسی کارکنان و مددجویان این مجموعه بیان کرد: یکی از مسائل و مطالبات اساسی کارکنان و مددجویان بهزیستی، تأمین مسکن است و تلاش‌های ویژه برای تأمین این مهم و ارائه خدمت مورد نیاز به این مجموعه در حال انجام است. با توجه به برنامه جدی استان برای تأمین مسکن جوانان، مجموعه کارکنان و مددجویان بهزیستی که ازدواج کرده‌اند در اولویت تأمین مسکن خواهند بود.

علیرضا حاجیونی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این مرکز که از مراکز وابسته به بهزیستی استان بوشهر است  ۴۰ نفر دختر و پسر در گروه‌های سنی 6 تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال  توسط خیرین بخش خصوصی نگهداری می‌شوند و بهزیستی به ازای هر نفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ماهانه پرداخت می‌کند.

حاجیونی تصریح کرد: در کل استان ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در خانواده‌ها حمایت می‌شوند. در بوشهر چهار مرکز نگه‌داری کودکان و نوجوانان دختر و پسر به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

ارسالی/

ارسالی/

ارسالی/

ارسالی/

ارسالی/

ارسالی/

ارسالی/

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha