تقدیر رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی از خدمات امام جمعه سابق خورموج
کد خبر: 4006576
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

تقدیر رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی از خدمات امام جمعه سابق خورموج

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از امام جمعه سابق خورموج و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از خدمات امام جمعه سابق خورموج روز گذشته 27 مهرماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تقدیر به عمل آورد.

زارعی در این آیین تقدیر گفت: ائمه جمعه پدران معنوی شهر هستند که با تاثیرگذاری فراوان همواره در کنار مردم سعی در حل مسائل و مشکلات دارند. امام جمعه موفق و محبوب باید در کنار ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، به موضوع اجتماعی نیز نگاه ویژه داشته باشد که این مهم در اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین مصلح کاملاً مشهود بود.

زارعی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مستمر حجت‌الاسلام  مصلح، افزود: در دوران مسئولیت جنابعالی در کسوت امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، فعالیت‌های خوبی در تمام حوزه‌ها انجام شده که در ذهن مردم شهر خورموج و شورای فرهنگ عمومی به یادگار خواهند ماند. امیدوارم با وجود انتقال جنابعالی به شهر مقدس قم، بتوانیم از رهنمودهای شما در شورای فرهنگ عمومی استفاده کنیم.

در ادامه امام جمعه سابق شهر خورموج نیز از تدارک این آیین تشکر کرد و اظهار کرد: مردم دشتی مردمی با فرهنگ و ولایی هستند که شایسته بهترین‌ها هستند.

 عبدالحسین مصلح مدت 14 سال امام جمعه شهر خورموج بود که به مقام بازنشستگی نائل شد و حجت‌الاسلام علی زاهددوست، به عنوان امام جمعه شهر خورموج انتخاب شد. آیین تکریم و معارفه در مصلای خورموج با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha