شیعیان و اهل سنت با اتحاد و همدلی از امنیت موجود صیانت کنند
کد خبر: 4006042
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
استاندار بوشهر:

شیعیان و اهل سنت با اتحاد و همدلی از امنیت موجود صیانت کنند

استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت‌های دستگاه‌ها و جریانات امنیتی غرب برای نابودی اسلام گفت: ضرورت دارد که شیعیان و اهل سنت با اتحاد و همدلی از امنیت موجود صیانت کنند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز 26 مهرماه در نشست معرفی آئین تکریم و معارفه مشاور اهل سنت استان بوشهر گفت: در استان بوشهر شاهد همدلی و اتحاد قوی بین اهل سنت و شیعه هستیم.

وی به تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه یکی از مهمترین برنامه‌های دستگاه‌ها و جریانات امنیتی غرب برای نابودی اسلام است.تقویت همدلی در بین مسلمانان ضروری است. در ایران اسلامی باید شیعه و سنی با اتحاد و همدلی با جریاناتی که موجب ناامنی می‌شوند مقابله و از آسایش و امنیت موجود صیانت کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های ضد امنیتی صورت گرفته توسط دشمنان بیان کرد: در حال حاضر وضعیت امنیتی در کشور مطلوب است و باید توجه داشت در حالی که دشمنان از همه ابزار خود برای ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه استفاده می‌کنند، ایران اسلامی با مدیریتی قوی در امنیت قرار دارد.

وی ناامنی را مهمترین راهبرد دشمنان در منطقه، دانست و افزود: مهمترین راهبرد دشمنان در منطقه ایجاد ناامنی و بی‌امنیت کردن ایران و کشورهای مسلمان منطقه است و این مهم انگیزه دستگاه‌های امنیتی غرب برای حضور در منطقه است.

در این مراسم از تلاش‌های شیخ ابراهیم محمدی، مشاور پیشین استاندار در امور اهل سنت قدردانی و شیخ اسماعیل بازدار به‌عنوان مشاور استاندار معرفی شد.

ارسالی/ شیعیان و اهل سنت با اتحاد و همدلی از امنیت موجود صیانت کنند

ارسالی/ شیعیان و اهل سنت با اتحاد و همدلی از امنیت موجود صیانت کنند

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha