پیامبر خود بشارت‌دهنده‌ عدالت و روشنایی است
کد خبر: 4006560
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
رئیس ارشاد دشتی:

پیامبر خود بشارت‌دهنده‌ عدالت و روشنایی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به‌مناسبت هفته وحدت، گفت: برکات حضور حضرت محمد مصطفی(ص) در جهان هستی به‌عنوان آخرین پیامبر خود نشان از معنای پرمحتوا دارد که بشارت‌دهنده‌ عدالت و روشنایی است.

حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به‌مناسبت هفته وحدت، در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر گفت: بدون تردید حضرت محمد(ص) بهترین و اصلح‌ترین فرد در جهان برای هدایت بشر بود که خداوند او را به‌عنوان چراغ هدایت جهت رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت به سوی جهانیان فرستاد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام با تمام نامهربانی‌ها، مهربانی و مهرورزی را در رفتار و گفتار خود سرلوحه کار قرار داد تا این ویژگی‌ها در بین مردم به‌عنوان الگو معرفی و ترویج پیدا کند، اظهار کرد: برکات حضور حضرت محمد مصطفی(ص) در جهان هستی به‌عنوان آخرین پیامبر خود نشان از معنایی پرمحتوا دارد که بشارت‌دهنده‌ عدالت و روشنایی است.

زارعی بیان کرد: هفته وحدت حاوی پیامی مهم برای همه افراد جهان است که از تفرقه و دشمنی دوری جویند و با تأسی از پیامبر و ائمه اطهار در راستای پیروی از سیره امامان معصوم گام بردارند.

وی با بیان اینکه هفته وحدت نماد دوستی و برادری مذاهب و ادیان الهی است، افزود: وحدت و یکپارچگى به همراه همدلی موجب اتحاد اقوام مختلف برای رفع مسائل و بحران‌ها شده که این هفته می‌تواند آغازی برای تحقق این مهم باشد تا میثاق دوباره اخوت و عقد برادری بین ادیان و ملل‌هایی که در دنیای امروزی به دلیل سوء‌ظن‌های بی‌مورد ایجاد شده برقرار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پایان ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) مؤسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان جهان و مردم فرهنگ‌مدار شهرستان دشتی تبریک و تهنیت عرض کرد و از خداوند بزرگ و متعال توفیق بهره‌مندی از این ایام مبارک را برای همگان مسئلت کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha