اهدای ۱۵ عنوان کتاب با موضوع نماز به باشگاه‌های کتابخوانی دشتی
کد خبر: 4006690
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

اهدای ۱۵ عنوان کتاب با موضوع نماز به باشگاه‌های کتابخوانی دشتی

اداره فرهنگ و ارشاد دشتی طی آئینی ۶۵ نسخه کتاب با ۱۵ عنوان متفاوت را به باشگاه‌های کتابخوانی و مجتمع فرهنگی تازه تأسیس الزهرا(س) دشتی اهدا کرد.

ارسالی/ اهدای 15 عنوان کتاب با موضوع نماز به باشگاه های کتابخوانی دشتی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در حاشیه مراسم اهدای کتاب با موضوع نماز گفت: 65 نسخه کتاب در 15 عنوان متفاوت با هدف ترویج فرهنگ نماز و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی به مجتمع فرهنگی تازه تأسیس الزهرا(س) و باشگاه‌های کتاب شهرستان دشتی اهدا شد.

زارعی افزود: نگرشی جدید در نماز و روزه مسافران، نماز در قرآن، هزار و یک نکته درباره نماز، آداب و مستحبات نماز، دعوت دانش‌آموزان به نماز، نماز و مدرسه، نقش نماز در کاهش تخلفات اقتصادی، نماز در فرق، احکام نماز، قصه عاشقان، بیشتر دیده شده، هشت گام تا حضور قلب، صبح سفیران، نقش فضای مجازی در ترویج فرهنگ نماز و چگونه یک نماز خوب بخوانیم از عناوین این کتاب‌های اهدایی است.

زارعی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در قالب‌های مختلف الزامی است، بیان کرد: کتاب بستر و ظرفیتی مناسب برای اجرای این مهم به حساب می‌آید که بهره‌مندی مفید از این ظرفیت‌ها دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کتاب بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ‌های مختلف است که می‌تواند علاوه بر افزایش اطلاعات در ارتباط با موضوعات گوناگون، زمینه تأثیرگذاری در جامعه را فراهم کند از این رو اهداء کتاب به عموم مردم جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی است که اعتقاد دارد این راه یکی از راه‌های افزایش سرانه مطالعه و آشنایی و یادآوری مناسبت‌ها است.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری برنامه‌های متنوعی را با محوریت نماز برنامه‌ریزی کرده که بعضی از آنها برگزار شده و چندین برنامه نیز ویژه نوجوانان و جوانان مدارس در دست اجرا دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اظهار کرد: این اداره به‌عنوان متولی حوزه کتاب از طرح‌ها و ایده‌های نو و جدید در راستای تروج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه حمایت می‌کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha