بهره‌مندی از توان مدیران بومی در صنایع نفتی؛ مطالبه نخبگان بوشهر
کد خبر: 4008142
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
استاندار بوشهر بیان کرد:

بهره‌مندی از توان مدیران بومی در صنایع نفتی؛ مطالبه نخبگان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به لزوم عمل به مسئولیت اجتماعی توسط تأسیسات پارس جنوبی گفت: استفاده از توان مدیران بومی در صنایع نفت و گاز مستقر در استان از مطالبات جدی نخبگان و چهره‌های سیاسی و اجتماعی استان است، لذا ضرورت دارد شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، گزارش شفافی از میزان حضور مدیران بومی در صنایع نفت و گاز اعلام کند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در نشست شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان بوشهر که امروز چهارم آبان‌ماه برگزار شد گفت: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دست پتروشیمی ظرفیت بسیار مناسبی است و زمینه لازم برای توسعه خدمات صنایع نفت و گاز را در سراسر استان فراهم خواهد کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: درصدی از سود خالص پتروشیمی‌های فعال در پارس جنوبی به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در نظر گرفته و در استان هزینه شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت سرمایه گذاران طرح‌های کلان برای استان بوشهر، اضافه کرد: با وجود اینکه اقدامات اجرایی منطقه آزاد بوشهر آغاز نشده اما آماده همکاری برای سرمایه گذاری طرح های نفتی و گازی در این منطقه هستیم.   

وی در پایان با اشاره به لزوم به کارگیری از توان نیروهای بومی بیان کرد: استفاده از توان مدیران بومی در صنایع نفت و گاز مستقر در استان از مطالبات جدی نخبگان و چهره‌های سیاسی و اجتماعی استان است، لذا شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، گزارش شفافی از میزان حضور مدیران بومی در صنایع نفت و گاز اعلام کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha