اجرای طرح ساخت مسکن؛ مهمترین اولویت‌ سپاه امام صادق(ع) بوشهر
کد خبر: 4022808
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
استاندار بوشهر بیان کرد:

اجرای طرح ساخت مسکن؛ مهمترین اولویت‌ سپاه امام صادق(ع) بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران امام صادق(ع) بوشهر طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مهمی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شهرها و روستاهای استان در دست اجرا دارد که ساخت مسکن نیازمندان از آن جمله است.

استاندار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر امروز یکم دی‌ماه در بررسی روند اجرای ساخت مسکن توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به خدمات سپاه در عرصه‌های گوناگون گفت: خدمات سپاه در عرصه‌های گوناگون مورد ستایش است و در زمینه اجرا طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، سپاه پاسداران طرح‌های مهمی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

وی ادامه داد:  تلاش‌های سپاه در توجه به مطالبات مردم قابل قدردانی و ستودنی است و ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و تحقق مطالبات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت‌های لازم این طرح‌ها ضروری است.

استاندار بوشهر ساخت تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مجموعه برای خدمات‌رسانی به مردم در حال ساخت است که نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این پارک دارد و با توجه به استقرار پارک لیان در کنار خلیج‌ فارس این مجموعه با وسعت 250 هکتار‌‌ با چشم‌انداز دریا در جذب گردشگر و توریسم تاثیرگذار است.

وی پارک لیان را یک ظرفیت مهم در عرصه گردشگری و سرمایه‌گذاری دانست و گفت: این مجموعه با نگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود و همچنین پارک ملت در ادامه بوستان لیان یک مجموعه مهم دیگر است که پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی، بوشهر به فضای سبز با مشارکت شهرداری تبدیل می‌شود و محل تأمین آب پارک ملت از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب پایگاه دریایی بوشهر است که این پارک با وسعت 157 هکتار نقش مهمی در اجرا طرح‌های گردشگری، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز دارد.

محمدی‌زاده اتحاد و همدلی مجموعه مسئولان استان بوشهر را درخور تحسین دانست و بیان کرد: اکنون با اتحاد و همدلی میان استاندار، معاونان استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و شورای شهر بوشهر زمینه تحقق مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها و توسعه پیشرفت شهر بوشهر در راستای تحقق مطالبات مردم را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha