مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود
کد خبر: 4020011
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
استاندار بوشهر:

مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود

استاندار بوشهر در مراسم تقدیر تعدادی از برگزیدگان کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت خواهد شد.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر امروز 20 آذرماه در مراسم تقدیر تعدادی از برگزیدگان کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرداخت مطالبات پرستاران هر هفته در ستاد ملی کرونا توسط رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت و درمان پیگیری می‌شود و در این راستا تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود.

وی خدمات ارزنده کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران و آسیب‌دیدگان را قابل تحسین دانست و بیان کرد: فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست زیرا خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و عده‌ای از آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

استاندار بوشهر کادر درمانی و پرستاری را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و افزود: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است و پرستاران همچون رزمندگان تنها با نیت خدمت به جبهه‌ها اعزام شدند و هیچ چشم داشتی به دنیا نداشتند و مدافعان سلامت هم با این نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند که تلاش آنان در همه ابعاد درخور تحسین است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز پرستار اظهار داشت: تمام ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در حضرت زینب(س) وجود داشت زیرا کار بسیار مهم و اثربخشی در نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون انجام داد.

انتهای پیام
captcha