دانش‌آموزان برتر تراز انقلاب اسلامی در بوشهر تجلیل شدند
کد خبر: 4017575
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

دانش‌آموزان برتر تراز انقلاب اسلامی در بوشهر تجلیل شدند

آئین تجلیل از دانش آموزان برتر تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر روز گذشته 9 آذرماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

دانش‌آموزان برتر تراز انقلاب به گزارش ایکنا از بوشهر، علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین تجلیل از دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر که روز گذشته 9 آذرماه با حضور مسئولان استانی برگزار شد، گفت: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش‌ و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی، تهیه و تدوین شد که پوستر آن سال گذشته رونمایی و به مدرسه‌های این استان ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی حاصل ۲۰ سال کار و فعالیت پرورشی، فرهنگی و تربیتی است که در کارگروه‌های مختلف مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گرفته است و با اجرای این طرح برای نخستین بار کلید واژه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به‌صورت گسترده وارد ادبیات آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

موحدی با اشاره به روند برگزاری این طرح در مدارس استان بوشهر افزود: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ به‌صوت آزمایشی در مدرسه‌های دوره متوسطه دوم و با همکاری همه عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس اجرا شد.

موحدی هدف از اجرای این طرح را تربیت و شناسایی دانش آموز مطالبه گر، دغدغه مند و فعال اجتماعی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، شبکه‌بندی دانش‌آموزان تراز انقلاب و الگو سازی و دانش آموزی تمام ساحتی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی امسال نیز برای دومین بار در سطح مقطع متوسطه در حال اجرا است و تلاش می‌شود این طرح با رونق بیشتری در مدرسه‌های استان بوشهر اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام فراخوان تولید محتوا در این زمینه خبر داد و گفت: در ادامه این آئین پوستر مدرسه تراز انقلاب اسلامی رونمایی و بزودی فراخوان تهیه و تولید محتوا در سطح کشور توزیع می‌شود.

موحدی ادامه داد: هیچ استانی تاکنون با این کیفیت در زمینه طرح دانش‌آموز و مدرسه تراز انقلاب اسلامی کار نکرده و این از مظلومیت سند تحول است که ۱۰ سال از آن می گذرد اما یک طرح برای این نسخه شفابخش تهیه نشده است و خوشبختانه استان بوشهر به معنی واقعی کلمه در اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از استان‌های دیگر جلوتر است.

انتهای پیام
captcha