پیشگامی نادر طالب‌زاده در جهاد تبیین در جبهه مقاومت
کد خبر: 4054277
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد:

پیشگامی نادر طالب‌زاده در جهاد تبیین در جبهه مقاومت

نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه شادروان «نادر طالب‌زاده» در جبهه مقاومت، رسانه پیشگام جهاد تبیین و بیان واقعیت بود، گفت: این هنرمند فقید، الگویی مانا برای نظام هنر و رسانه مقاومت است. 

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم گرامیداشت مانا‌یاد «نادر طالب‌زاده»، هنرمند انقلابی، با حضور مردم ولایتمدار استان و سخنرانی آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) کوی جانبازان منطقه ۱ این شهر برگزار شد. 

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم این هنرمند انقلابی عرصه فرهنگی و رسانه‌ای، هنر را مهمترین و مؤثرترین تولید و ارائه داشته و داده‌های انسانی به جامعه مخاطب دانست و اظهار کرد: ادغام هنر و رسانه سبب تولید قدرت می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه از دیرباز به ویژه در شرایط کنونی مؤثرترین عامل در منظومه مدیریتی هنر و رسانه است، تصریح کرد: زبان هنر با رسانه کارآمد مؤلفه قدرت در جامعه است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اهداف کشورهای استعماری و استکبار را مدیریت افکار مردم در جهان با رسانه و هنر دانست و بیان کرد: تولید محتوا، بروزرسانی ابزار هنر و رسانه و عرضه محصولات در راستای اهداف استکبار مهمترین برنامه‌های جبهه رسانه‌ای غرب و صهیونیست بین‌الملل است. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه این ابررسانه‌ها در جنگ نرم و سخت فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: جنگ رسانه‌ای و هنری که استکبار ایجاد کرده، درصدد است هویت دینی و ملی و انسانیت جامعه را مدیریت کند تا خودش به اهداف مورد نظر دست یابد. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تشکیل خط تهاجم هنری و رسانه‌ای در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: «نادر طالب‌زاده» بزرگ مردم عرصه رسانه و هنر در خط مقاومت هنری و رسانه‌ای جهان با افق انقلاب اسلامی پیشگام بود. 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شادروان «نادر طالب‌زاده» در جبهه مقاومت رسانه پیشگام جهاد تبیین و بیان واقعیت بود، گفت: این هنرمند فقید، الگویی مانا برای نظام هنر و رسانه مقاومت است. 

وی ویژگی‌های مانا‌یاد «نادر طالب‌زاده» را برشمرد و هنرمند توانمند، انقلابی، پژوهشگر، پر تلاش، ایمان خالص الهی، ولایت‌مدار را از خصوصیّات بارز هنرمند انقلابی «نادر طالب‌زاده» دانست و افزود: این هنرمند انقلابی صادق بود و حماسه‌ای از جهاد تبیین رسانه‌ای و هنری خلق کرد. 

احسان و نیکوکاری یکی از آموزه‌های اخلاق اجتماعی است

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد: داشتن روحیه و رویه احسان و نیکوکاری یکی از آموزه‌های اخلاق اجتماعی است و کسانی که کار خیر می‌کنند، وصف خدایی پیدا می‌کنند.

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha