هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4034474
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر برگزار شد

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان، با هدف ارائه عملکرد ستاد دهه فجر امروز، 18 بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، صبح امروز 18 بهمن‌ماه هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به ریاست آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، به منظور گزارش عملکردهای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ویژگی‌هایی دارد، مهمترین ویژگی را احیای نظام اسلامی متخذ از مبانی قرآنی و روایی سیره معصومین دانست و ادامه داد: جنس و سنخ این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است و تفاوت آن در اساس این انقلاب است که اساس، دین اسلام است. از ابتدای تشکیل دین اسلام دشمنانی در مقابل آن بودند و اکنون نیز با تهاجمات فرهنگی و غیرفرهنگی سعی در ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی ایران دارند.

محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان نیز با اشاره به اجرای بیش از 2هزار برنامه در سطح استان، گفت: این برنامه‌ها با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر برگزار شد؛ اما به دلیل شیوع بیماری امیکرون تعدادی از برنامه‌ها لغو و تعدادی به مجازی تغییر پیدا کرد.

یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان نیز ضمن تبریک دهه فجر، افزود: در روز 22 بهمن نیز به علت قرمز بودن شرایط کرونایی استان راهپیمایی  خودرویی و موتوری خواهیم داشت که مسیر حرکت از گلزار شهدای بوستان شغاب تا مصلی نماز جمعه بوشهر خواهد بود و در انتهای این راهپیمایی برنامه‌های ویژه یوم الله 22 بهمن در مصلی بوشهر برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، گزارش‌هایی را درباره عملکرد ویژه دهه فجر ارائه کردند؛ که همه فعالیت‌های استان با توجه به شیوع بیماری امیکرون به صورت غیرحضوری اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha