اعزام 475 نفر از شیعیان و اهل سنت بوشهر به حج تمتع
کد خبر: 4062016
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر اعلام کرد:

اعزام 475 نفر از شیعیان و اهل سنت بوشهر به حج تمتع

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به زمان اعزام کاروان حجاج بوشهری به عربستان، گفت: کاروان ۴۷۵ نفری حجاج شیعه و اهل‌سنت بوشهری طی دو پرواز ایرانی، ۳۱ خردادماه، به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

عبدالرسول رنجبر، مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر، در حاشیه همایش حج در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، اظهار کرد: اعزام ۵ کاروان حجاج بوشهری توسط ۱۷ عامل اجرایی مجموعه حج و زيارت ایران به مکه مکرمه مشرف می‌شوند. 

وی در ادامه افزود: ۴۷۵ نفر از زائران شیعه و اهل‌سنت استان بوشهر مربوط به حج تمتع با دو پرواز ایرانی در ۳۱ خردادماه، از محل سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. 

این مسئول عنوان کرد: حجاج بوشهری در قالب پنج کاروان اعزام شده و طبق برنامه اعلامی به مدت ۳۰ روز در عربستان جهت انجام مناسک حج تمتع اقامت خواهند داشت. 

حجاج شیعه و اهل‌سنت طی ۲ پرواز ایرانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

رنجبر تأکید کرد: حجاج بیت‌الله الحرام نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی با توجه به شرایط خاص کشور عربستان اهتمام جدی را داشته باشند. 

یادآور می‌شود، در پایان آئین مناسک و اعمال حج با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری به زائران حج تمتع در محل سالن اجتماعات آموزشی و فرهنگی خلیج‌فارس بانک صادرات بندر بوشهر آموزش داده شد. 

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha