برگزاری مراسم دعای کمیل در امامزاده عبدالمهیمن(ع) بوشهر + عکس
کد خبر: 4096769
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

برگزاری مراسم دعای کمیل در امامزاده عبدالمهیمن(ع) بوشهر + عکس

مراسم دعای پرفیض کمیل به‌مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز، شامگاه دوازدهم آبان‌، با نوای غلامرضا ابراهیمی، مداح اهل‌بیت(ع) در صحن زیارتی آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن(ع) برگزار شد.

برگزاری مراسم دعای کمیل در امامزاده عبدالمهیمن(ع) بوشهر + عکس

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه دوازدهم آبان‌ماه، در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز که در محل صحن شبستانی آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن(ع) محله امامزاده منطقه ۲ شهر بوشهر برگزار شد، اظهارکرد: غربگرایی، فساد و فحشا میراث حکومت شاهنشاهی و طاغوت‌های ظالمانه بود. 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اگر یک جامعه در مقابل تخریب‌ها مقاومت انجام ندهد در نتیجه ارزش‌های و آرمان‌های آن از بین می‌رود، گفت: نظام آفرینش بر اساس مقاومت استوار است و تمام پدیده‌ها اگر در مقابل فشارهای گوناگون مقاومت نکند، تمامی شاکله بنیادین نظام آفرینش دگرگون و نابود می‌شود. 

وی با بیان اينکه انقلاب اسلامی ایران «قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا» بود، افزود: کارنامه هشت سال دفاع مقدس، مقاومت ایران اسلامی در مقابل تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و تهاجمات فرهنگی و هویتی مقدمه پیروزی پیاپی شده است، به اذن‌الله با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان شکست سنگینی خواهند خورد. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر اینکه عنایت الهی و بهشت محصول سنت مقاومت است، بیان کرد: سنت مقاومت مبتنی با ساختار الهی زمینه‌ساز بقا و حیات و تمدن‌آفرینی است و همچنین نیز امدادهای غیبی و الهی نصیب آنها خواهد شد. 

یادآور می‌شود، این مراسم پاسداشت که از سوی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر و با همکاری سپاه امام صادق(ع)، اداره‌کل آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان بوشهر، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل صحن شبستانی و زیارتی امامزاده عبدالمهیمن(ع) برگزار شد، غلامرضا ابراهیمی، مداح اهل‌بیت(ع) به حماسه‌خوانی و قرائت دعای کمیل پرداخت. 

خبرنگار، حامد فکوری

عکاس، طاها لَک 

انتهای پیام
captcha