آیین اعطای نشان ممتاز به ۱۸ خدام حسینی برگزار شد + عکس
کد خبر: 4089307
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

آیین اعطای نشان ممتاز به ۱۸ خدام حسینی برگزار شد + عکس

آیین اعطای نشان ممتاز به ۱۸ نفر از «خدام حسینی» از سوی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس، روز گذشته، ۱۰ مهرماه در بوشهر برگزار شد.

آیین اعطای نشان ممتاز به ۱۸ نفر از «خدام حسینی»به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، آیین اعطای نشان ممتاز به ۱۸ نفر از «خدام حسینی» از سوی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس، روز گذشته، 10 مهرماه در محل سالن آمفی تئاتر شهید ناخدادوم «عسکر محتاج» نداجا بندر بوشهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسر راغبی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر، در این مراسم معنوی با اشاره به اجر قدم گذاشتن در راه خدمت به اهل‌بیت(ع) و به‌ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار کرد: هرکس در عزای ایام محرم و صفر حضور داشته باشد محبوب خدا و رسول خدا است. آنهایی که ذاکر اهل‌بیت(ع) هستند باید مراقب باشند در این جنگ ادراکی و شناختی مورد هدف دشمن قرار نگیرند. 

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر در ادامه افزود: در این برهه از زمان وضعیت به گونه‌ای است که ارزش‌ها را می‌کوبند و شاهد بسیاری از واردات فرهنگ‌های تحمیلی مزدوران غرب به کشورهای منطقه هستیم و این تهاجمات تحمیلی نیازمند دفاع مقدس فرهنگی و رسانه‌ای است. 

وی حب به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را از بزرگترین ارزش‌های جاودان و نجات‌بخش جامعه شیعیان دانست و بیان کرد: امروز اگر می‌بینید بلافاصله بعد از حماسه «اربعین»، دشمن تمام عیار به صحنه آمده دلیل آن پی بردن دشمن به این ارزش‌ها است.

گفتنی است، در پایان مراسم از عبدالقادر برهمند، مهدی جوان‌فر، مهران زارعی، احسان راستین، احمدرضا زارعی، محمد خندستانی، صادق طیبی، محمدحسین صالحی، سیدحسین رفعتیان، محمدمهدی ریاحی، حسین رئیسی، عباس مهران‌پور، ابوالفضل دم‌شناس، رضا چشم‌آلوس، محمدجعفر فروغی، زلیخا انصاری، فاطمه دهقان‌زاده و مدینه جهانگیری به‌عنوان «خدام الحسینی» با اهدا حمایل و لوح یادبود و اعطای نشان ممتاز، با حضور دریاداردوم عرشه احسان نصیری، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تجلیل شد.

حامد فکوری 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha