بازدید آیت‌الله صفایی بوشهری از اورژانس بوشهر
کد خبر: 3999198
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
پیش از ظهر امروز انجام گرفت؛

بازدید آیت‌الله صفایی بوشهری از اورژانس بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز سی شهریورماه با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی بوشهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با کارکنان اورژانس نیز دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه بوشهر در این بازدید اظهار کرد: صمیمانه از تلاشگران عرصه خدمت در حوزه سلامت و کارکنان اورژانس تقدیر و تشکر می‌کنم که در تمام ساعات روز در خدمت مردم عزیز هستند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در فضای استان کارکنان اورژانس جهادگرانه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر در استان بوشهر نیاز جدی به یک اورژانس استاندارد با آخرین استاندارهای اعزام و مدیریت درمان در حوزه های هوایی، دریای و زمینی داریم که در جغرافیای استان کاملا به صورت شریانی فعال باشند.
وی افزود: طی بازدیدی که امروز داشتم، الحمدلله اورژانس بوشهر از حیث سرعت عمل خوب و دارای استانداردهای  لازم هست، اما از لحاظ فیزیک ساختمانی و امکانات نیاز به یک تجدید نظر از ناحیه مسئولین دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: لازم است اعتبارات لازم به این عزیزان تخصیص داده شود، در زمینه مکان اورژانس و وسایل مورد نیاز تجدید نظر و ناوگان اورژانس مقداری جوان‌تر و استانداردتر شود و لازمه این کار، توجه ویژه مسئولین و اختصاص اعتبارات لازم است.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اورژانس بخشی کاملاً مردمی و درخدمت است و نقش احیایی در زندگی مردم دارد، افزود: با توجه به جغرافیای وسیع استان بوشهر و گسترده بودن حوزه کاری، بالطبع باید امکانات، پرسنل و سیستم‌های اعزام قوی‌تر شود، به همین جهت باید مسئولین به این بخش توجه ویژه کنند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha