پويش «ايران، خانه امام رضا‌(ع)» در بوشهر اجرا می‌شود
کد خبر: 3998468
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

پويش «ايران، خانه امام رضا‌(ع)» در بوشهر اجرا می‌شود

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای پويش «ايران، خانه امام رضا‌ (ع)» در بوشهر خبر داد و گفت: پويش «ايران خانه امام رضا(ع)» مطابق زيست‌بوم استان و به‌صورت دقیق اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر صبح امروز 28 شهریور از اجرای پويش ايران، خانه امام رضا‌(ع) در سطح این استان خبر داد.

وی ضمن تشریح اهداف این پویش ابراز داشت: برابر تفاهم‌نامه استانی که با دبيرخانه كانون‌های خدمتی آستان قدس رضوی استان منعقد شده و پس از برگزاری جلسه با مدير كانون خدمتی شهرستانی و استفاده از ظرفيت‌های خادمياری، شبكه امامت، تشكل‌ها و مجموعه‌های ميان تخصصی مقرر شد، پويش ايران خانه امام رضا(ع) مطابق زيست‌بوم استان و به‌صورت دقیق به اجرا در بیاید.

مدیر کانون خادمیاری تخصصی مبلغین استان بوشهر اظهار داشت: این پویش برابر با تفاهم‌نامه بین دبیرخانه کانون‌های خدمتی آستان قدس رضوی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با استفاده از ظرفیت شبکه امامت و مجموعه‌های تخصصی و خادمیاران رضوی در شهرستان‌های ده‌گانه استان تشکیل می‌شود.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه‌های این پویش اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این پویش برگزاری روضه‌های حضرت امام رضا(ع) در سطح روضه کوچه‌ها و خانگی و همچنین برگزاری مراسم در مجامع عمومی و در بین هیئات مذهبی با محوریت معارف رضوی است.

قادری بخش دوم پویش را نذر شفا بیان کرد و افزود: ارائه خدمات در حوزه سلامت به خصوص کارکنان بخش سلامت و بیماران درگیر ویروس کرونا و ارائه خدماتی در بخش پیشگیری و مقابله با این بیماری از بخش‌های مهم این پویش محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: در بخش دیگر، نذر حضرت رضا(ع) شامل پخت غذا، تهیه و اهداء بسته‌های متبرک قند و چای، قربانی، طرح پرچم و بیرق عزا، توزیع بسته‎های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و خدمات اجتماعی مثل تأمین هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه خواهد بود که در سطح شهرستان‌ها صورت خواهند گرفت.

همچنین سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری غرفه کودکان رضوی، تشکیل هیئت محوری زوار الرضا(ع) در شهرستان‌ها و استفاده از بستر فضای مجازی در نشر معارف رضوی، به همت دیگر کانون‌های تخصصی خادمیاری از برنامه‌های این پویش خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha