جلوه‌ای از حضور مردم بوشهر در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ + فیلم و عکس
کد خبر: 4096891
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

جلوه‌ای از حضور مردم بوشهر در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ + فیلم و عکس

مردم شیعه و اهل‌سنت بوشهر با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌، روز ملی مبارزه با استکبار، اقدام به آفرینش صحنه علمی و عملی ایستادگی، مقاومت و استکبار‌ستیزی کردند و شعار «مرگ بر آمریکا» را در کرانه نیلگون خلیج‌ فارس سردادند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، امروز، 13 آبان‌ماه، در مراسم راهپیمایی حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار‌ستیزی و روز مرگ بر آمریکا در محل مصلای نماز‌ جمعه شهر بوشهر، با بیان اینکه اگر کسی بپندارد که تا دیروز انقلابی بوده است و دیگر تکلیفش را انجام داده، اما امروز سکوت کند هیچ چیزی از انقلابی‌گری در دست ندارد، اظهار کرد: مردم ایران از دانش‌آموزان تا همه مسئولان یکپارچه پای کار انقلاب ایستاده و انقلابی هستند جز عده‌ای قلیل که در هر فرصت دنبال مشکل‌آفرینی برای کشور و نظام هستند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ملتی که برای خدا قدم بردارد سختی‌ها بر او آسان می‌شود ملت‌هایی که در راه خدا قدم برداشته‌اند، به‌طور مداوم آزمایش می‌شوند؛ پس باید همیشه آماده ایثار و جانبازی در راه خدا باشند. 

وی با اشاره به اینکه رکن اصلی کشور برای حفظ نظام مردم هستند و مسئولان باید مردم را راضی کنند و در بخش اشتغال و ازدواج جوانان به مشکلات رسیدگی کنند، افزود: ملت اسلام‌خواه و ولایتمدار ایران در ۴۳ سال انقلاب ایثار و مجاهدت و ایستادگی کرده‌اند، آن‌ها با  نظام و انقلاب و شهدا و دین خود مشکلی ندارند ملت ایران از برخی مسئولان به علت عملکرد ضعیف نقد دارد، ولی در همه صحنه‌های انقلاب پای کشور ایستاده است. 

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه نجات یک کشور فقط در آموزش و پرورش است، گفت: اگر می‌خواهیم کشور پرافتخار باشد باید به آموزش و پرورش برسیم. باید به معلمان رسیدگی کرد و تجهیزات آموزشی فقط وسیله است باید به شکلی عمل کرد که معلم گل سر سبد جامعه باشد. 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان ما و دانش‌آموزان و دانشجویان به‌عنوان سرمایه کشور هستند، اظهار کرد: اگر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش اجرا شود آسیبی به کشور نمی‌رسد. آموزش و پرورش و معلم و دانش‌آموز بالاترین سرمایه و در خدمت نظام هستند. پس دشمن با این مواضع کار دارد، با مدرسه و دانشگاه کار دارد باید این موضوع را درک کرد. 

یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، همزمان با سراسر کشور و مناطق استان با حضور مردم و مسئولان از محل میقات شهدای بسیج مرکزی سپاه مالک‌اشتر بوشهر تا مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد. 

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
 

خبرنگار امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha